תרחיצי פנים

 L'oreal

המוצר הימני נקרא Perfect Clean והוא ג'ל גרגרים המיועד לניקוי עמוק ועדין. המוצר מגיע עם מברשת ניקוי פנימית הניתנת להסרה עימה אפשר לעשות מסאז' לפנים. המוצר מנקה ביסודיות, מסיר לכלוך, שמן, ומייקאפ, ובעל ריח מעודן נעים לשימוש. המוצר מתאים לכל סוגי העור.
המוצר השמאלי נקרא Pure Zone המכיל חומצה סליצילית בגובה 2%. המוצר בעל ריח ניקיון נטו. לדברי חברת לוריאל הוא מנקה את כל הנקבוביות ומסיר יותר לכלוך מאשר מוצר רגיל. המוצר מסייע בנטרול פנים מבריקות, מסייע בהסרת נקודות שחורות ומסייע בטיפול נגד פצעונים. גם מוצר זה מגיע עם מברשת פנימית. לא נרשם שהמוצר מתאים לכל סוגי העור.


החומצה הסליצילית היא חומצה אורגנית פשוטה, המשמשת אותנו במגוון רב של שימושים. מבחינת שימוש חיצוני, היצרנים משתמשים איתה רבות במוצרי ניקיון פנים היות והיא טובה לבעיות הנפוצות בעור שמן כמו אקנה וכו'. הריח של הניקיון שציינתי קודם אגב, מגיע ממרכיב זה.

בפועל - מבחינת ניקוי אני מאוד מרוצה משני המוצרים.
L'oreal Pure Zone - המוצר בתמונה השמאלית, המכיל חומצה סליצילית, עבורי - לוקח בגדול.

יש לי עור פנים מעורב, בקיץ נוטה ליבש ובחורף לשומני קל באזור T. המוצר הזה הוא היחידי בין תכשירי הניקוי והסרת האיפור שהיו לי עד כה, שהסיר לי את כל האיפור מהפנים הכולל: מייקאפ, מסקרה, מוצרים המוגדרים Waterproof (ליינרים של MUFA יורדים לי בשניות). לראשונה, אין לי צורך במסיר איפור עינים או מסיר איפור פנים ייעודי.
הסבון אינו שורף במגע עם העינים. אחרי שימוש בו אני מנקה את הפנים עם מי פנים, והפד נשאר קצת מלוכלך. דגש על קצת, כי בכל שאר התכשירים שהשתמשתי (שמן הידרופילי מאק, שמן הידרופילי לאו'קיסטן, שמן הידרופילי קלרינס, מסיר איפור קליניק, מסיר איפור אסתי לאודר, סבון פנים YSL ועוד) לאחר שעברתי על הפנים מי פנים, הפד תמיד נשאר שחור. הייתי צריכה לעבור 3-4 פעמים כדי לקבל פנים נקיות. זה מוזר, כי אני מתאפרת קלה מאוד: מייקאפ+סומק תמיד והשאר לפי החשק אם בכלל.
אני משתמשת עם הסבון הזה בלילה בלבד, לפני השינה כדי להסיר איפור היטב.

L'oreal Perfect Clean - המוצר הימני בתמונה' הוא ג'ל גרגרים. מוצר נחמד מאוד, לא מצאתי בו שוני או יתרון כלשהו על פני מוצרים אחרים עממיים בעלי מרקם זהה, חלקם אף זולים יותר (תרחיץ פנים ג'ונסון אנד ג'ונסון, קלין אנד קליר, שגם שייכים לג'ונסון).
אני משתמשת עם סבון זה בבוקר כדי להתעורר, אני אוהבת את  התחושה של הגרגרים בבוקר. נותן לי הרגשת רעננות, פילינג על הבוקר, קירצוף טוב להתעורר. בהחלט מי שמעדיפה מרקם חלק יכולה להשתמש במוצר אחר.

המברשת - היא הסיבה שקניתי את שני המוצרים מלכתחילה...
המסקנה שלי ממנה היא שהיא מברשת לא נוחה בעליל, ואני פשוט לא משתמשת איתה.
ראשית, מניסיון של לעסות איתה את הפנים או לסבן עם היד - ההרגשה והתוצאה הסופית זהה. שנית, העובדה שזו מברשת שניתנת להסרה, ולא חלק מובנה בתוך התכשיר, הופכת את כל המשימה של הסרת המברשת למעצבנת. הסרתי מהמוצר, שטפתי פנים, ומה אז? לשים על השיש לייבוש?? לא אסתטי. להחזיר למקום? סתם מסורבל ורטוב. אז בחרתי לוותר על הפעולה הזו. אגב מבחינה הנדסת אנוש נוחה לי יותר אחיזה בשפופרת לעומת הסבונים האלו. לא מבינה בכלל את רעיון העיצוב שלהם ומה היתרון בכך.
כמות 150 מ"ל מחיר 30-34 ש"ח לאחר הנחה.

 Garnier Pure


שני מוצרים של גרנייה ניסיתי מסדרת Pure.




















Garnier Pure 3 in 1 - המוצר הימני הוא סבון פנים המכיל 3 פעולות לאותו מוצר: סבון, פילינג, ומסכת חימר. אסכם במשפט קצר: מוצר מעולה, עונה על כל אחד משלושת היעודים שלו.
מחיר: 35 ש"ח לאחר הנחות.

Garnier Pure Action השמאלי: סבון פנים עם מברשת.
המברשת גימיק מאוד נחמד, במקום לשפשף את הפנים עם הידים משפשפים עם המברשת. לא היה לי נוח שצריך להפוך את המברשת עם הראש למטה וללחוץ כדי שיצא נוזל, קשה לשלוט על כמות הנוזל, או שיוצא מעט מדי או שיוצא הרבה מדי. צריך לתפוס את הזוית המדוייקת עבור הכמות הדרושה וזה אורך כחצי דקה בערך, וגם אז זה לא תמיד צולח. לי בבוקר אין סובלנות וחשק להתעסק עם כמויות ודיוקים.
לגבי השימוש עצמו - לשפשף עם המברשת זה בהחללט נחמד ואף נעים, אבל היות ובמילא אני צריכה להרטיב את הידים אח"כ בשביל לשטוף את שאריות הסבון מהפנים, אז למעשה אני משפשפת בצורה זו או אחרת את הפנים עם הידים, כך שאני לא מוצאת את היתרון של שפשוף קודם במברשת.
מחיר: 35 ש"ח לאחר הנחות.


Neutrogena סדרת האשכוליות




ניסיתי תרחיץ גרגרים יומי (שפופרת ימנית) ותרחיץ פנים (מיכל שמאלי).
אני אוהבת תרחיצים שקופים, וזו הסיבה שבחרתי את שני אלו.
למעט הריח הנהדר והמרענן, לא מצאתי יתרון של המוצרים אלו לעומת אחרים. תרחיץ גרגרים של ג'ונסון אנד ג'ונסון עושה עבורי את אותה העבודה.
מתרחיץ הפנים השמאלי התאכזבתי קשות. עד כדי כך שאחרי כמה נסיונות בהם אמרתי לעצמי שאני סתם מגזימה, אחסנתי אותו בארון. לא הרגשתי שהוא מנקה את הפנים בצורה יעילה. כפי שכבר סיפרתי, לאחר שטיפת פנים עם סבון אני מנקה את הפנים עם מי פנים. לאחר שימוש ב- L'oreal Pure Zone הפד נשאר נקי יחסית, ואילו עם הסבון הזה הפד יצא שחור. חוץ מזה המגע של התרחיץ לא נעים לי לפנים.
סדרת האשכוליות אמורה להכיל חומצה סליצילית כמו ב-L'oreal Pure Zone, אבל הל'וריאל עושה עבודה הרבה יותר טובה מאשר מוצר זה.