קרם סיליקון לשיער מתולתל

מתולתלות שכמוני מכירות את הבעיה בשיער מתולתל, קשה להתאים מוצר. לא רק שקשה, זה גם משתנה עם עונות השנה. מה שטוב היום לאו דווקא יהיה טוב לרבעון הבא, כשתתחלף העונה.
מזג האויר משפיע על השיער, ואצלי נראה לי זה עובד שעות נוספות. כל פעם אני במירוץ אחרי מוצר חדש.
אני חושבת, שגיליתי את המוצר המנצח לשיער שלי והוא קרם סיליקון.

הקרם עושה תלתלים משגעים, כולם החמיאו, אפילו הבעל, שלא שם לב לכלום, ברגע שנכנס הביתה אמר "וואו מה עשית בשיער?".
הריח טוב, השיער נשאר רך ונעים לאורך זמן. דבר נוסף שאהבתי, הוא שהידים נשארות עם שומן דק כמו קרם ידים ואין צורך לשטוף אותן. שלא כמו אחרי ג'ל או מוס.

שני קרמים ניסיתי, קארין ו-TAB:



וזה השיער עם הקרם:

חיסרון אחד מצאתי. לאחר מספר ימי שימוש, נהיתה לי כמות של קשרים גדולה מהרגיל. גם סירוק השיער במקלחת ארך יותר זמן. 
בשביל להיות בטוחה בנושא הקשרים, חפפתי אתמול ומרחתי קרם של נטורל פורמולה המיועד לתלתלים. יש שוני בשיער. התלתלים לא נראים אותו הדבר. עם הסיליקון השיער רך יותר, נעים יותר, והתלתלים נראים מלאי חיים, מודגשים. עם הקרם של נטורל פורמולה כמובן שיש גם תלתלים אך נראה ומרגיש אחרת, כנ"ל כמות הקשרים בשיער.

קרם TAB:
כמות: 500 מ"ל
מחיר: 25 ש"ח
איפה: סופרפארם

קרם סילקון קארין:
כמות: 400 מ"ל
מחיר: 40 ש"ח
איפה: חנויות ציוד למספרות