פעילות של וניש קליה ותפוז

קיבלתי מפורום תפוז חבילת התנסות של קליה וניש
קצת פרטים על קליה:
המוצר מיועד להסרת כתמים, ומבטיח להסיר אף כתמים קשים, וכפי שנרשם באתר: "מסיר ביעילות את כל סוגי הכתמים, אפילו הקשים ביותר" האומנם? מיד נראה בהמשך.
המוצר מיוצר בארץ על פי ידע בלעדי של רקיט בנקיזר הבריטית (ואני תמיד חשבתי שזה שייך לסנו). קליה מגיעה בשלל אריזות, כאשר אני קיבלתי להתנסות ג'ל בקבוק 3 ליטרים.

אז מה היה?
קיבלתי חבילה ארוזה למשעי וכבדה לאללה :-)

בתוכה ג'ל וניש וחולצה מוכתמת שהייתי צריכה לכבס לפי הוראות כביסה:



                                                               ומבט מקרוב:


היות ואני חכמה (ב-ר-ו-ר), והיה לי ברור כשמש בצהרי היום, שהכתם ירד עם הכביסה, אמרתי לעצמי "הבה נתחכמה", ובנוסף לחולצה שקיבלתי להתנסות, נוסיף בגדים שלי שזקוקים להבהרה. אז ישבתי לי עם סל הכביסה של התינוקת, והתחלתי למיין. שלפתי מתוכה חיתולי טטרא עם סימני יוד (כתמים בני יומים - שלושה), תחתונים שכבר עברו כביסה או שתים עם סימנים בהירים מאודדד של קקי שברח מהחיתול, ושלא תחשבו שאני לא מכבסת טוב! איך שהתחתונים התלכלכו - באותו הרגע השרתי וכיבסתי עם סבון כלים, תליתי לייבוש בשמש, לאחר מכן בעלי כיבס שוב (כי יש לו יותר כוח ממני בידים), ובסוף כיבסתי את כל הכביסה הלבנה כמו שאני נוהגת לכבס ב-90 מעלות ועם פתיתים שמיועדים להלבנת כביסה. ואומנם הכתמים ירדו בצורה רצינית ואף התבהרו עם הזמן, אבל כתם הכי בהיר שיש נשאר, וזה ביאס לי ת'צורה, כי אלו היו בגדים חדשים, ולא סתם בגדים פושטים, אלא של גולף בייביס שאני מתה עליהם. ואכן, לו אלו היו בגדים זולים הייתי מעיפה ישר לפח, ורק כי זה של גולף לא זרקתי. אפילו שלא רואים, וזה גם נמצא למטה, עדיין - לא יכולה ללבוש בגד עם כתם לעצמי, אז בטח שלא לתינוקת.

אוקצור, גייסתי את בעלי לעבודה, וכפי שרשום בהוראות, שיפשפנו היטב כל כתם. את חיתול הטטרא עם סימני היוד, שהסימנים עליו היו קשים, שמתי בהשריה יחד עם החולצה שקיבלתי להתנסות, למשך 6 שעות, לפי הוראות היצרן.


וככה המים נראים לאחר שהוצאתי ההשריה:
עכורים הא?
כך נראו החולצה והחיתול לאחר 6 שעות השרייה:



על החולצה כל הכיתוב ירד אך נשארו סימנים חומים, מה שגרם לי לתהות האם באמת הכתמים ירדו בכביסה, וכתמי היוד על החיתול ירדו לגמרי!!! נשארו סימנים של חומר הלבנה מסביב לכתמים, שתהיתי גם אם יירדו, אבל היוד ירד לגמרי!!!

ו..כיבסתי!! - כמו שאני מכבסת - 90 מעלות עם כפית חומר הלבנה
ו..תליתי
ו..בערב הורדתי

ו...... וואו!!!
                   לבן מבריק!
החולצה והחיתול עם סימניי היוד בני מספר ימים נראים ככה:


והשוס של השוס, שהדברים של התינוקת שהיו עם שאריות סימנים בהירים של כתמים, נראו כך:


זוהר בלובנו פשוט זוהר!!


אתם לא מבינים, פשוט חבל שלא חשבתי לצלם קודם איך הכתמים נראו, ואמת, זה אך ורק כי הייתי בטוחה שהכתמים ישארו. לא לשכוח גם, שהם כבר ישנים. ואלו הבגדים האהובים עלי של גולף !!

בהחלט הפתעה, כי לא ציפיתי לכך, ועכשיו ברור שאני ארכוש את המוצר. מוצר חובה חובה!
איך הוריד כתמים ישנים לא ברור. טוב, על דברים טובים לא צריך לתהות - תודה וזהו :-)

על המוצר:
1. מגיע בסוגים שונים של אריזות (ג'ל, אבקה ותרסיס). אני אמשיך לקנות את אריזת הג'ל שקיבלתי כי היא נוחה לי לשימוש
2. המוצר מתאים לשימוש הן לכביסה צבעונית הן ללבנה
3. המוצר מכיל 5%-15% חמצן פעיל וזה שורףףףףף בידים כשמשפשפים, רצוי ללבוש כפפות לטקס לפני (ואם אין אז למרוח קרם ידים שמן לאחר השפשופים)
4. היצרן ממליץ על שימוש ב-60 מ"ל נוזל, כמה שבחנתי את האריזה מכל הצדדים ואת הפקק, לא מצאתי סימון כלשהו על גודל הפקק ועד איפה יש למלא אותו. באתר מצויין שפקק מכיל 60 מ"ל
5. על גבי המוצר רשומים הוראות שימוש בצורה מאוד ברורה
6. לקחת בחשבון לפני שמכבסים, מה זקוק להשריה ארוכה ומה לשפשוף והשריה של 10 דקות כדי לתכנן את מועד הכביסה
7. המחירים נעים בין 14.99 שקלים לתרסיס 500 מ"ל עד 37.99 שקלים לאבקה 600 גרם, מחירים סבירים בהחלט היות ומספיקים להרבה כביסות