שגרת האיפור הקיצית שלי

קיץ קיץ אל הים קיץ קץ כמה חם חופש אהבה וחול קיץ כמה טוב..

מתה על קיץ ומתה על קיץ, כן אפילו שחם ומזיעים, ואוגוסט באמת סיוט, אבל כמו שסבא שלי היה אומר עדיף להתפשט במקום ללבוש 10 שכבות.
אוהבת את השמש, שקיעות מאוחרות, בגדים קצרים, מצב רוח בשמים, קרטיב לימון, אין אין אין על קיץ מספר אחד. מצידי שיהיה כל השנה.

בקיץ שגרת האיפור שונה מהחורף. החום משפיע על הגוף, והעור משתנה בהשוואה לחורף.
אני לא משתמשת במייק אפ נוזלי, שהוא פצצה לחורף, לא כל כך משתמשת גם בסמקים כי כששזופים הגוון השזוף הטבעי נותן צבע נהדר לפנים, והכל מיותר. ואם כבר סומק אז משהו בגוון אפרסק ורוד כמו Milani Luminous, Nars Orgazm וכד'.

הקיץ הזה עוד לא הייתי בים, כי האוצר הקטן שלי נולדה, אמנם לפני חצי שנה, אבל אני מניקה, כך שאין לי זמן לים. שנה הבאה.
איפה הייתי? כן, רציתי להתוודות ולומר, שבתקופות הטובות, כשאני שורצת בקיץ בים, אני לא מתאפרת בכלל!! העור מקבל צבע מדהים וכל תוספת מיותרת. אפילו קרם אני לא שמה, שיאמרו שזה לא טוב, בסדר, אני מרגישה את הפנים שלי, והן לא דורשות קרם. מה שכן, בשבוע האחרון, אני מרגישה לראשונה בחיי קצת יובש מסביב לעינים, אז אני מורחת קצת קרם פנים.
איך זה קל לגלוש מנושא לנושא, בכלל רציתי לרשום על שגרת האיפור שלי, אז יאללה נתחיל:

כפי שאמרתי, קיץ הוא קל, והאיפור בהתאם: קליל, טבעי, לא מורגש ועם זאת נותן ברק כלשהו. לא מוותרת על אודם קיצי, שנותן בוסט לפנים חבל"ז.

1. אני משתמשת עם מייקאפ פודרה סטודיו פיקס C4 של מאק: מפדרת רק את איזור ה-T: עפעפים, צידי האף והאף.
2. השבוע גיליתי מחדש את הטוש אקלה של YSL ששוכב לי במגירה, ושכחתי ממנו. אני משתמשת במספר 3, והוא מחליף את הסטודיו פיקס שלי: לוחצת על הכפתור להוצאת חומר פעם אחת לצד ימין ופעם את לצד שמאל, מורחת פסים על העפעפים ומתחת לעינים, הישר על השחורים, ומפזרת בצורה שווה עם מברשת 701 של וואו. יש לי מברשת קונסילר 217 של מאק, אבל היא קטנה וטובה מאוד לאזור העינים. היות ואני משתמשת על שטחים יותר נרחבים, אני מוצאת את זו של וואו מאוד נוחה ונעימה לשימוש.
3. לאחר מכן מתפדרת לי עם מברשת פודרה של ספורה בפודרה מאירה של ספורה:

אני מאוד מרוצה מהפודרה. אומנם יש לה שימרים אך הם מאוד בהירים, בהירים מהשימר של מאק, סמאשבוקס או נארס. ולא מרגיש לי כמו חג פורים על הפרצוף.
המברשת היא גם אחת מהקניות הטובות מאוד שלי, סיפרתי עליה ועל עוד בפוסט הצרפתי שלי.
אני מפדרת איתה את כל הפנים, במיוחד איזור לחיים ועפעפים.

4. עינים: 
גיליתי את שלל האייליינרים הגלמודים שלי במגירה.
היתה לי תקופה, שנגמרה לפני קצת פחות שנה של דודה לאיפור, ואני לא מאחלת את זה לאף אחד, כי אמת? זה לא כיף.
קונים וקונים וקונים, ולא משתמשים במה שקונים, כי יש כ"כ הרבה, אבל ממשיכים לקנות, וזה יקר,  וזה סתם שוכב במגירה, ובאותו כסף עדיף לקנות בגדים.
בקיצור (כרגיל אני גולשת), החלטתי שצריך להתחיל להשתמש בקניות, אז כל יום אני מנסה משהו אחר לפי החשק. או ליינר או צללית. הייתי בליינרים עכשיו אני בצלליות ובמיוחד בצללית הזו של גרלן, המותג האהוב עלי: