התשובה האנרגטית לכאבי ראש ואיך זה מתקשר ליופי?


כאחת שסובלת באופן תדיר פעם בחודש מכאב ראש, שהופך אותי מקצה לקצה. יומים שאני בקושי מתפקדת, לא לוקחת כדורים (כי לא עוזר), משגע אותי להבין למה הכאב ראש הזה?!
ממה הוא נובע? ולמה בכלל דווקא כאב ראש? 
למה לא כאב בטן/ גב/ שרירים?
מה בראש שפשוט מטריף לי את הדעת??

סיבות ידועות לכאבי ראש הן:
1. שהייה בשמש
2. אי שתיית מים מספקת / התייבשות
3. מתח נפשי

אך מה עם הפעמים שהוא מתחיל לכאוב ללא שום סיבה ניראת לעין?
פתאום שום מקום, ככה סתם, הרקה מתחילה לדגדג, ומרגישים את זה אוטוטו בא. למה?


יש לי חבר הילר.
לדבריו, באופן כללי, כאב ראש מעיד על חסימות שעדיין קיימות. יותר מדי דברים בראש, שצריך לפתור, והאדם תקוע איתם.
בדרך כלל כניסה של יותר מדי אנרגיה מלמעלה כאשר ישנה חסימה מלמטה, ואין זרימה טובה של אנרגיה בין הקצוות.

סיבה אחת, לדוגמא, יכולה לנבוע מחוסר החלטיות, שיכולה להכביד על הראש (לגמרי אני!). כריפוי להמלצתו שחיה בים או בריכה יכולה לעזור.


ואיך יופי מתקשר לעניין?

הרי בסופו של דבר, כשאנחנו חמוצות ודואבות, אנחנו לא כל כך יפות -- 
                       
                                                                  מבפנים בכל אופן

                           שיהיה לנו יום נעים ויפה