שאנל קוקו נוואר Chanel Coco Noir



רקח הבושם החדש של שאנל מספר על העיר ונציה כהשראת הריח לבושם, כמו כן גם הבשמים קוקו וקוקו מדמוזל (זה בקצרה, הסקרניות מביננו יכולות למצוא פה כל הסיפור).

רכיבים:
נגיעות עליונות: אשכולית, ברגמוט, לב: ורד, נרקיס, גרניום, עלים, יסמין, בסיס: שעועית טונקה, אלגום, וניל, פצ'ולי, מאסק לבן, לבונה.

הריח כשלעצמו:
ניסיתי אותו על טישו תחילה, הוא יצא חמוץ מאוד ולא התחברתי. בכל זאת אח"כ הסקרנות הרגה אותי וניסיתי אותו על עצמי. מסתבר שהריח איננו חמוץ כלל, יש בו משהו שמזכיר את שאנל אבל ממש לא את המדמוזל, לא דומה אפילו.
הריח מוגדר כעצי (מהמילה עץ), תחליבי, הדרי, פצ'ולי, פרחוני. צריך קצת לחכות אחרי ששמים אותו, זה לא בדיוק אותו ריח אחרי התרסיס הראשון, לאחר כמה דקות הוא מתקבע על העור ואז מקבל את הריח שלו, כנראה ההגדרה של עצי woody באמת מתאימה כי הוא לא מתוק, לא חמוץ, משהו שאין לי את המילה עבורו אז כנראה עץ היא ההגדרה.
הריח סה"כ מאוד נעים, לא צעיר ברוחו כלל! מתאים יותר לגיל 50+, לנשים קלאסיות, שמרניות בצורה מסויימת, שאוהבות להתחבר לריח אחד שמזוהה איתן. עבור אלו - הוא יכול להיות בושם נהדר כי הוא לא מתוק מדי, לא חמוץ מדי, לא פרחוני מדי, לא וולגרי, אלא משהו אחר לגמרי, סולידי הייתי אומרת. לא מהבשמים האלו שאת אומרת "וואו מזה הבושם הזה?".

בקבוק: בקבוק שאנל טיפוסי. דומה מאוד לבקבוק של שאנל 5 ושאנל מדמוזל, רק בשחור.
השחור מוסיף נופך מסתורי. הייתי מצפה לריח יותר עמוק מבקבוק בצבע שחור (ארמני קוד, דיור אדיקט) האריזה מטעה במקרה הזה.

מחיר: 700 שקל ל-50 מ"ל.



** הבושם זכה ב-Best of Allure Beauty 2012