בשמים חדשים סתיו 2012

פראדה קנדי Prada Candy EDP

לא לחינם קראו לבושם הזה סוכריה, כי זה בהחלט הטעם שהוא משאיר באף. כן אני יודעת, אומרים ריח, אבל נעים לי להגיד טעם, כי זו הההרגשה שלי איתם.
כשהרחתי אותו לראשונה ניסיתי לחשוב מה הוא מזכיר לי? candy בסדר, סוכריה בסדר, אבל אין לזה טעם של סוכריה, עד שעליתי על זה שיש לו פשוט מתיקות של...סוכר! סוכר על עץ, סוכר חם, קרמל, שערות סבתא (יאם יאם).

הבושם הושק באוגוסט 2011, לפני שנה וחודשים, מורכב ממאסק, וניל, בנזואין, והבסיס קרמל, מה שנותן את הטעם המתוק מתוק הזה.
הבעיה שלי עם פראדה היא אחת:
למה, למה למה הבשמים שלכם אינם עמידים, מתנדפים מהר יחסית לאחרים, ואפשר להריח אותם רק מקרוב קרוב קרוב, כשהאף ננעץ לתוך העור. למה???




ברברי בודי Burberry Body EDP

ההכרות שלי איתו היתה במשביר בשעה 14:00 ביום קיץ לוהט.
עשיתי סיבוב, כהרגלי, ואמרתי בליבי "נרסס על עצמי משהו". יצא שהייתי קרובה לברברי, אז לקחתי את מה שהיה לי מול העינים ושפריץ שפריץ.
אני לא יכולה להגיד שהבושם הזה בעל ריח מיוחד, לא הייתי מזהה אותו אם מישהי היתה משתמשת איתו, אבל מה...הריח החזיק עלי עד הערב, עד שהגעתי הביתה, עם כל משב רוח קל הרחתי אותו, מה שלא קורה לי עם קלואי. התזתי את הבושם על הזרוע קרוב למרפק.
ברזומה ההסטורי שלי עם ברברי נרשמו שני בשמים שמאוד אהבתי: וויקאנד וברברי.

ברברי בודי הושק ב-2011. הבושם מכיל: לענה (ובמילים אחרות תה מרוקאי-שיבה), אפרסק, פרזיה (פרח ממשפחת האירוסים), איריס, אלגום, ורדים, עץ קשמיר, וניל, ענבר ומוסק.

האריזה: הבקבוק נשכב לאורכו, זה משהו שאני לא אוהבת, כי לא נוח לי לשימוש וגם סתם תופס מקום, מבחינתי אחסון לגובה יעיל יותר.

הפרזנטורית: רוזי הנטינגטון. 





ג'יבנשי דליה שחורה Givenchy Black Dahlia EDP

מסתבר שהוא לא הכי חדש, יש לו כבר שנה, טוב אני לא הכי עוקבת אחרי הבשמים של גיבנשי מהסיבה שאף פעם לא התחברתי אליהם. וגם מזה לא נפלתי.  לא השאיר עלי שום חותם, הריח לא מיוחד, עדין מאוד, מריחים רק מקרוב.
הבושם הושק מתישהו לפני שנה, ב-2011. דווקא לפי  הרכיבים הוא אמור להיות מנצח: מנדרינה, פלפל ורוד (הממ? מזה?), מימוסה, ורדים, איריס ופצ'ולי, אלגום (sandalwood), וניל, שעועית  טונקה בין, והרחתי גם טלק.
לדברי היצרן הבושם מייצג שילוב של אישה מסתורית ומרתקת. הבושם פודרתי (יפה לי איך הרחתי טלק!), ופרחוני.
את עיצוב הבושם דווקא מאוד אהבתי. קלאסי, פשוט ואלגנטי, הצבע הורדרד מושך את העין.

דוגמנית הקמפיין היא מריקרלה בוסקנו האיטלקיה, הופיעה על שער ווג מספר פעמים, ודיגמנה עבור חברות נחשקות ביותר, ואת הבושם של מוסקינו אם כבר בבשמים עסקינן, (האם אין פה ניגוד אינטרסים?)