אל תחפפי

תגידו, מה אתן עושות בקיץ עם השיער הארוך? עם יד על הלב - אני פשוט משתגעת.

אני לא אוהבת לחפוף כל יום, זו כזו טרחה. לו היה זה אפשרי להתחיל ולסיים עם שמפו בלבד, אז איכשהו ניחא, אבל לא ---- תלתלים שכמוני, חייבת מרכך, בלי מרכך אין חפיפה, וזה מאריך את הזמן, אוף.

בנוסף, לא מצאתי פתרון לשיער במהלך היום: עם פזור בלתי אפשרי בעליל: בבית בגלל הילדה, בחוץ בגלל החום. מסקנה נדרשת: חובה לאסוף.
גם לאסוף זה סרט בפני עצמו:
אם אוספת מרושל עם גומיה אז כל השוונצים/פריזים בעגה מקצועית מקפצים להם מעלה במראה "מלבב" מאין כמוהו, אם אוספת מסודר ומוקפד בעזרת קרם אז המראה אכן מרהיב, אבל המוח מתפוצץ מרוב שהשיער מתוח, השיער לא נושם, אז חייבת בלילה לפזר ובבוקר קמה אללה איסתר.
האופציה הכי טובה עבורי היא לאסוף את השיער עם קליפס כלפי מעלה ואז הפריזים לא בולטים כי זה משתלב עם מראה טבעי, זה גם נוח מאוד, החיסרון הוא: תנסי להוריד את הקליפס כשנמאס לך ותראי איך השיער קיבל את הצורה של הקליפס ובנוסף גם יבש כאילו לא חפפתי לפני כמה שעות.

בגלל זה אני כל הזמן במירוץ אחרי שמפו (ומרכך) מנצח. אני מחפשת שמפו שיתאים ויענה לי על כל הצרכים: שזה בעיקר לחות, וגם ריח.
מכירות את הבנות האלו שעוברות ו-וואו, משאירות שובל ריח של פינוק או הוואי הירוק? פפפ...משוגעת על זה. אני פריקית של ריחות, כפי שכבר הספקתם להכיר. 
כבר סקרתי בעבר כמה מוצרים שאני משתמשת איתם, אני ממליצה לקרוא ולהיזכר, יש שם מוצרים שאינם מופיעים פה.

הנבחרת שלי היום במקלחת כוללת 4 סוגים:
1. Paul Mitchell Shampoo One
2. כיף לשיער רגיל
3. Sayos לשיער רגיל לשימוש יומיומי
4. פינוק לשיער גלי/מסולסל


1. Paul Mitchell - לא סתם הוא הראשון ברשימה. הוא פשוט טוב. ראשית הוא מריח נהדר, ריח קוקוס, ואיך אני יודעת שהוא טוב לי? השיער פשוט מרגיש לי מאוד נעים אחרי שימוש איתו. הוא לא מייבש, נותן לחות. מחירו גבוה, אבל היתרון שמשום מה הוא מחזיק לי הרבה זמן, אולי כי הוא מרוכז יותר מהאחרים? ביחס למוצרים העממיים, הכמות שאני משתמשת מועטה יותר.
אני לא מגדירה את המוצר הזה כמאסט, אך הוא בהחלט פינוק חביב והמחיר שווה את התוצאה. את השמפו אפשר לרכוש בחנויות לציוד למספרות, בארה"ב, או ב-StrawberryNET המחיר בסטרוברינט יקר בכ-30-40 שקלים מארה"ב אז זה די משתלם.

2. כיף - נחמד. לא יצאתי מגדרי, לא מצאתי בו שום דבר מיוחד. הפתח די רחב, ואי לכך נשפכת לי כמות עצומה על היד. מחיר עד 15 שקלים.

3. Sayos - מזה נעים! מאוד מוצא חן בעיני. אחרי כמה פעמים שהשתמשתי איתו ראיתי שהוא מיועד לגברים ורשום עליו חפיפה יומיומית. המ..? למה לגברים? בכל מקרה אני מרוצה, גם הכמות שיוצאת על היד הגיונית ומספיקה. נראה לי, שיקח לי הרבה זמן לסיים את הבקבוק. מחיר עד 15 שקלים.

4. פינוק - חוץ מהריח שאני מתה עליו, ורק בגללו קניתי אותו, אין לי מושג למה הוא לא טוב לי. כל כך רציתי לאהוב אותו! אני מרגישה שהשיער לא נחפף לי בקלות, שאני צריכה להתאמץ, שהוא נשאר קצת יבש, והכי גרוע - אני  צריכה אחריו לשפוך טונות של מרכך כאילו לא חפפתי בזה הרגע, ממש מוזר. מחיר עד 15 שקלים.

5. פנטן - מצער מאוד שהסוג היחיד שהתאים לי נעלם מהמדפים, ומה שלא נעלם - הפורמולה שונתה. קניתי את השמפו הקלאסי (צבע כחול) ומשהו שם השתנה, זה בהחלט מורגש בשיער, עד כדי כך שאני לא ארכוש נוסף. מאוד התאכזבתי. הכמות שאני צריכה להשתמש גדולה יותר מבעבר (אני מסיימת בקבוק גדול בחודש לעומת כמה חודשים בעבר), כל הזמן אני צריכה להוסיף עוד ועוד חומר כי השיער אינו מכוסה כולו. ההתוצאה הסופית אינה מרהיבה והשיער נשאר יבש.

מישל מרסייה -



אני רוצה לספר לכן סיפור נחמד על ההתנסות שלי עם המוצרים שלו. זה  קרה לי לפני כמה שנים, ואני זוכרת אותו היטב כאילו קרה אתמול: 

קניתי את השמפו והמרכך והשתמשתי איתם במשך כל תקופת הקיץ. השיער שלי היה יבש בצורה הסטרית, למעשה זו התקופה הכי יבשה של השיער שלי אי פעם. אומנם זה היה קיץ אבל כזה דבר מעולם לא קרה לי. השיער היה פשוט קש ולסרק אותו עם מרכך זה היה דבר בלתי ניתן לתיאור, שלא לדבר על הזמן. השתגעתי אמרתי לעצמי "מזה המים הקשים האלו בארץ? מה קרה??!!" כשנגמרו לי השמפו והמרכך, קניתי של חברה אחרת, ו-וואו, השיער שלי נהיה נהדר! רך, קל לחפוף, קל להסתרק על מרכך. ואז - רק אז נפל לי האסימון, שאלו לא המים הקשים בברז אלא המוצרים! למותר לציין איזה שוק הייתי, אני זוכרת שבמשך ימים רק סיפרתי לכולם בעבודה. אז סלחנה לי שאני לא רושמת מחיר כי המוצרים שלו אינם על הכוונת שלי.

מענין מאוד איך מתמודדות בעלות השיער החלק. נראה לי מזה קל כשיש לך שיער חלק. חופפת הולכת. גם בטח לא חייבת להסתרק או להשתמש במרכך. מה אני אגיד לכן, התלתלים האלו דורשים טיפוח אדוק, צמוד ועדיפות לעונת החורף.

ככה זה נראה ביום טוב:

 ככה זה נראה כשחם לי:

וככה זה נראה כשנמאס מהכל ויש מחליק שיער:


מה איתכן, איזה שמפו אתן אוהבות ומשתמשות? יש לכן משהו להמליץ ששווה לנסות?