מה בתיק שלי

התיק שלי משתנה עם עונות השנה יחד עם נרתיק האיפור, והתכולה שלו עכשיו מינימלית בהחלט.
אני לא מתאפרת בקיץ. כמובן זה לא מפריע לי לנסות מוצרים חדשים (הלו?? תרגיעי!), אבל בשורה תחתונה, חם לי, מזיע לי. רוב הזמן אני מסתובבת בחוץ, כך שיותר נוח בלי כלום מאשר להתאפר ולנטוף מים.
אז עכשיו התיק שלי די קל, וזה יתרון נחמד מאוד לעומת שאר עונות השנה, בהם אני מעמיסה (בעיקר כי אני לא יודעת מה לבחור ואז אני שמה הכל). אני דווקא אוהבת אותו כך - קטן  ואיכותי.

זהו נרתיק האיפור שלי:



קטן ואיכותי:

ומחוץ לתיק:

וכל אחד מקרוב:

שני גלוסים של מאק: השמאלי Wet Wild Wonderful, הימני Pretty Plush. הגלוסים שייכים לסדרת Plushglass. אלו גלוסים שקפקפים עם גימור פנינתי וניחוח וניל שמורגש היטב לאחר המריחה. המריחה משאירה שכבה שומנית קבועה. כלומר אין זליגה מתחת לשפתים. השפתים נמרחות בצורה אחידה, והמרגש האישי שלי הוא שיש שכבה עבה מגינה על השפתים מפני חום השמש. כל הסיבות האלו הופכות עבורי את הסדרה הזו למיוחדת, ותמיד יש לי לפחות גלוס אחד ממנה. קיימים 13 גוונים, אפשר לראות את כולם באתר של מאק.
סווצ'ים:

Pretty Plush הוא שקוף עם שימר, ו-Wet Wild Wonderful שקוף חום שימר.

ואחרון מקרוב:

באלמים לשפתים:

הבאלם של קלרינס הוא אחד מהמוצרים הקבועים שלי. המברשת ספוגית, לוחצים על השפורפרת והחומר יוצא בנקודות מתוך הספוגית. המריחה מאוד נעימה. צריך ללחוץ בעדינות, כי מספיקה כמות קטנה לכיסוי מוחלט.

כשהמוצר יצא לשוק (לפני כמה שנים טובות) הוא יועד ללבישה מתחת לאודם, מעין מרכך שפתים, אך מעולם לא השתמשתי איתו בצורה זו אלא רק בפני עצמו. הבאלם מגיע בשני גוונים: ורוד ואפרסק. שניהם בהירים ודי דומים מהבחינה, שנותנים מראה טבעי על השפתים, פשוט מדגישות בברק בין אם אפרסקי או ורדרד. "להיות עם ולהרגיש בלי" וזה אחלה כשיש את הימים האלו, שלא בא לשים כלום, אך בכל זאת להרגיש שקצת השקעתי בעצמי. באתר של קלרינס מופיעים 6 צבעים, אם כי אני בארץ נתקלתי רק בשנים. אם תפתחו את האתר ותלחצו על How to apply, תראו שממליצים להשתמש איתו בלבדו או מעל אודם. אני לא ממליצה מעל אודם, כי הספוגית תתלכלך. זה לא מראה מלבב בבמיוחד שכל פעם משתמשים באודם אחר, ואז יהיה"מישמש" על הספוגית.

עוד אחד מקרוב:

ואיך אפשר בלי בליסטקס?
בליסטקס אפשר למצוא בכל פארם.
הבליסטקס הלבן הוא משחה טיפולית לשפתים יבשות וסדוקות, והיא עובדת. לפעמים השפתים שלי מקבלות גושי יובש וקילוף, אלוהים יודע מאיפה, וכשאני אני יוצאת החוצה אני מורחת את השפתים עם המשחה הזו. זה עוזר כי בהחלט אח"כ הקילופים האלו נעלמים, כלעומת שבאו, כאילו לא היו. מוזר מאוד, אז למה הגעתם מלכתחילה? אוקצור, זה מצרך חובה כי אף פעם אי אפשר לדעת מתי התופעה תכה שוב.

בליסטקס SPF30, שלמרבית ההפתעה אני מרוצה ממנו. הפתעה, כי מהניסיון שלי עם בליסטקס הם מאוד נחמדים אבל בחום נמסים מהר ונשברים. אי לכך אין מצב לסחוב אותם בתיק. המוצר הזה דווקא משחק אותה מהסיבה שהוא טרם נמס לגמרי או נשבר. אומנם הוא התרכך מעט אך  עדיין במצב עמיד מאז חודש מאי (שזה כבר כמעט 4 חודשים) וזה בהחלט too much time for Blistex to survive אז סימן שהוא לא רע. אני משתמשת איתו, כשלא מתחשק לי שום צבע על השפתים, אך בכל זאת צריך לחות והגנה מהשמש.


פינצטה מיני של טווייזרמן ומראה של לוריאל, שידעה ימים יפים יותר, הולכות איתי לכל מקום. כל פעם שיש הפוגה, זמן מנוחה, איזה שתי דקות שמשעמם, אני שולפת ומורטת. לרוב ברכב ברמזור אדום ארוך (ששששש...אל תגלו).
הפצירות היו ארוכות אבל לא נכנסו לתוך תיק האיפור אז חתכתי לשנים, כי הן שונות במרקמן. השחורה גסה לעיצוב חזק וקיצוץ והוורודה רכה לגימור.

שני החמודים האלו חדשים אצלי בתיק. שניהם מאוחסנים בתא נפרד, כי אני משתמשת איתם בתדירות גבוהה, וכך קל לי לשלוף אותם מהר.

עד בואם, השתמשתי בג'לים מוקטנים של ויקטוריה סיקרט וקרמי ידים של ל'אוקיסטן. מה שקרה, שאת הג'לים של ויקטוריה אין להשיג יותר בחנות (יש להשיג באיביי או אמזון) וקרם ידים - כשנתקלתי ב-NfuOh הייתי פשוט חייבת שיהיה לי גם (הפוסט על החבילה שלי). 

קרם ידים של NfuOh בניחוח Wild Flower & Chamomile, כמות 28 מ"ל, בקבוק יפהפה, כמו הלקים, עשוי מפלסטיק קשיח, קל מאוד. אני מוצאת זאת ליתרון כי חוץ מהעיצוב המדהים שרק על זה מגיע פרס, הוא נוח לשימוש. במקום לנסות לסחוט עוד קצת קרם משפורפרת מתרוקנת, פה זה נחסך. את פשוט הופכת את הבקבוק על היד והופ - יצא. מהסיבה הזו הקרם הוא תחליבי מימי, ולא חמאתי, שיהיה קל לצאת. לזה בהחלט צריך התרגל, כי אנו רגילות לקרמי ידים במרקם של קרם, ההרגשה פה שונה. הריח מאוד עדין, אין ריחות לוואי דומיננטים (קרם ידים של אהבה או פנג'ל). הוא נספג מהר מאוד בעור, מותיר את העור רך ונעים. אני מוצאת את עצמי כל פעם שולפת את הבקבוק מהתיק ברוב דרמטיות מרוב שהוא יפה. 

ג'ל ידים של ללין, גודל 60 מ"ל, קצת גדול אחרי שהתרגלתי לבקבוקונים הקטנים של ויקטוריה (28 מ"ל), אבל מבין כל מה שבדקתי עד כה אצלנו, המוצר הזה הכי מוצלח. הג'ל נספג מהר ומותיר ניחוח וניל נעים מאוד על הידים. לעומת חברות אחרות, שמבטיחות ריחות כאלו או אחרים ואינן עומדות בהבטחה (אלא ריח של אלכוהול נקי) בללין בהחלט עומדים בהצלחה בהבטחתם. מומלץ.

אחרון חביב, מגבונים אישיים שיהיו בשלוף. תהיו בטוחים שלו חברת קוסמטיקה שאני אוהבת היתה מוכרת מגבונים מעוצבים הייתי קונה. תארו לעצמך מגבונים ורדרדים עם סמל מוזהב של לנקום! להתעלף.