איפור ומצב רוח


אני לא מתאפרת בקיץ, סיפרתי לכן על זה בפוסט מה יש לי בתיק. אני עדיין דוגלת בעמדה זו, רק שהיום התאפרתי אחה"צ, קלות מאוד חייבת לציין, ו...וואו! איזה הבדל..."כולה" שני מוצרים עשו את ההבדל הזה: ברונזר ואודם (סטיין אם נדקדק). אם אגיד לכן שמיד הרגשתי פורחת מליון דולר, תבינה אותי?


ירדתי לסיבוב של אחה"צ לסנטר, תמים לחלוטין. נכנסתי לאפריל כי רציתי לבחור לי צבע של טרקוטה. על הדרך ראיתי סטיינים של YSL, ונתפסה לי העין על גוון 11. צבע ורוד-אדום, מהמם!
ועוד אחד:

הצבע נקרא Rouge Gouache, ובתרגום: אדום גואש (כמו הצבעים). על היד בסווטש הוא אכן נראה סוג של אדום, אבל על השפתים הוא ורוד חם עם נטיה לאדום, לא אדום במהותו.

הצבע הזה משדרג כל הופעה, כולל פנים נקיות מאיפור. הוא נותן זריקת צבע לפנים, וזה נהדר. כמובן שחמדתי אותו, רק זה הזכיר לי, שיש לי בבית סטיינים חדשים, שטרם נעשה בהם שימוש, ואמת - עד שלא חמדתי את הסטיין הזה, שכחתי בכלל שיש לי אותם. לא רציתי לקנות ולגלות בבית שהוא כבר קיים, לכן נאלצתי להתאזר בסובלנות ולעבור הלאה.
                                                             
אז עברתי הלאה, למטרת הביקור האמיתית שלי, לברונזרים המפורסמים של גרלן: טרקוטה.
כבר הרבה זמן אני רוצה להתחדש בברונזר, ומזמן ידעתי שהוא יהיה של חברת גרלן. גרלן מצויידים במבחר רחב מאוד של ברונזרים: 4 עונות, פודרה דחוסה, מוזאיקות. אני חייבת להודות שמבחר מבלבל אותי מאוד. עודף היצע משגע אותי. אני הולכת לאיבוד עם כל מה שיש, ומתקשה לבחור. בגלל זה לפעמים אני מעדיפה שיהיה מינימום, אין זמן להתלבטויות. הקטע שאני כן בוחרת משהו, ואז אני אומרת, אבל רגע אולי יש משהו יותר טוב?
היום ניסיתי ברונזרים מסדרת 4 עונות (הצילום נמוך באיכותו אבל רואים בו היטב)

הסדרה מציעה 6 גוונים עבור ברונטיות ובלונדיניות (08 ebony לדעתי מיועד לכהות עור). הברונזר משלב 4 צבעים ובעל אפקט מאט. מאט זו תכונה סופר טובה, כי הוא מתאים כל הזמן ולכל עונה, את הנצנצים תמיד אפשר להוסיף בנפרד.
מגוון הצבעים "מכסה" את סוגי הברונטיות והבלונדיניות: בלונד טבעי, בלונד בינוני, חום טבעי, חום בינוני, ו-Nude, שאני מעדיפה לפרש כ"טבעי". גוון ה-Nude, מאוד מזכיר לי את benefit sugarbomb בכך שהם דומים ב-2 מתוך 4 צבעים, ושניהם מיועדים לבהירות עור. מגוון הצבעים בגרלן טוב עבור התאמה אישית של השיזוף בהתאם לעונה בשנה. בקיץ אנו שזופות יותר מהחורף, ובעזרת המבחר הרחב אפשר להתאים כמה ברונזרים, שישמשו אותנו לכל עונה בהתאם. שילוב 4 צבעים נותן לנו אפשרות "לשחק" איתם בעזרת המברשת, להחליט עם איזה גוון אנו רוצות להשתמש יותר, להשתמש רק עם חלק או עם כולם יחדיו. אני אוהבת את שיוך השם בצבעים לסוג השיער, אומנם זה בגדר המלצה ואינו מחייב, אך מועיל למתאפרת המתחילה. אמת, גם סיקרן אותי לקרוא לאיזה סוג שיער ייעדו כל צבע.

ניסיתי גוונים 3 ו-4:

כפי שאתן רואות בתמונה גוון 4 קצת כהה יותר מגוון 3. 4 נוטה יותר לחום ו-3 לצבע גוף. גוון 3 הרגיש לי קצת חיוור מהסיבה שהוא לא כל כך נראה עלי, ונאלצתי להתפדר איתו מספר פעמים כדי לקבל תוצאה. גוון 4 יצא כהה מדי טעמי, השאיר לי כתם חום-כתום חזק מאוד על הפנים. הזכיר לי את הקוקה של איל מקיאז', שלעולם לא הצלחתי להסתדר איתה (למרות שת'כלס אם יודעים איך אז היא ממש יפה, ואסור אסור אסור לזרוק איפור. חוק מרפי שאחרי שזורקים רוצים מאוד להשתמש איתו). מה שמצחיק הוא שדווקא גוון 4 הכהה מיועד לבלונדיניות בינונית ואילו 3 לברונטיות טבעיות.
בכל מקרה, עטורה בברונזרים וסטיין, אני מסתכלת על עצמי במראה ו-"וואו"! ברגע אחד ההרגשה הפכה מ-"הכל טוב" ל-"וואו" אחד גדול. פתאום, למרות שהכל היה טוב - אפילו מעולה, נהיה לי מושלם, לא יאומן איך מראה חיצוני משפיע על ההרגשה הפנימית.

מסקנה: אין כמו איפור לשיפור המראה והמצב רוח.

קינחתי בבושם שאני מתלהבת ממנו לאחרונה Lancome La Vie Est Belle Legere

בלנקום לא נחים על זרי הדפנה. במלוא שנה להולדת הבושם המוצלח לה וי אה בל שסקרתי, החליטו לשדרג אותו עם תוספת.

ומה התחדש?
הגרסה החדשה מגיעה בתוספת מוסק לבן המתווסף לרכיבים המקוריים, לראשונה אף הרגשתי ריח וניל. הריח כקודמו, סופר עמיד. נשאר עלי אחרי מקלחת עם ליפה, נשגב מבינתי איך (תאמינו לי שאני מתקלחת ביסודיות). הבקבוק זהה לחלוטין, שקוף עם סרט כסוף. עטיפות הקרטון די דומות וקל להתבלבל. הקופסה של Lancome La Vie Est Belle Legere מעוטרת בנצנצים, שזה כבר טוב, אני מאוד אוהבת דברים מנצנצים, וה-קופסה של Lancome La Vie Est Belle לבנה חלקה. שתי הקופסאות בעלות כיתוב שחור, אך עיצוב הכתב שונה (אפשר לראות תמונה בפוסט הקודם שלי). 
כדי שנדע שאנו לוקחות את הבושם הרצוי, צריך להעזר בדיילת או לקחת את הקופסה המנצנצת. המילה Legere מצויינת רק על הבושם ואינה רשומה על הקופסה (אגב, Legere פירושו: עדין, קל). 

                           הקופסה של  Lancome La Vie Est Belle Legere

                         בתחתית הבושם מתחת למילה belle מצויינת המילה LEGERE

                                 פה רואים את המילה LEGERE יותר ברור

ניסיתי את שניהם ומסקנה: לא חשתי בהבדל. אולי אם ממש תלחצו אותי לקיר אומר שיש שוני קל, שה- Legere קצת יותר מתוק, אך לא באופן יוצא דופן.

די מוזר, שבמקום להוציא בושם חדש לגמרי, חשבו בלנקום לדהור על הצלחת הקודם ולשדרג אותו בתוספת רכיב, מה גם שתוצאה תכל'ס די דומה. לראשונה אני נתקלת במקרה כזה. בכל אופן יש מישהו שיושב ומקבל החלטות ויודע מה הוא עושה אז So Be It.

מי שלא רכשה את לנקום שנה שעברה, ורוצה להתחדש בבושם, וראש השנה זו סיבה טובה מאוד לחידושים, שתלך על הגרסה החדשה. הוא חדש יותר, אריזה מנצנצת, ובאותו מחיר תקבלו גם תוספת רכיב.

מחיר: 249 ש"ח ל-50 מ"ל אחרי הנחות (בדיוטי פרי תשלמנה אותו מחיר עבור כמות של 75 מ"ל).