חיוכים זוהרים


כולנו מכירות את התמונות של דוגמניות/דוגמנים/סלבס מחייכים אלינו בחיוך רחב עטור שינים לבנבנות, עם או בלי פוטושופ.
יש כל מיני דרכים להפיכת שינים ללבנות יותר: אורח חיים בריא שלא משאיר כתמים על השינים (No more סיגריות, יין וקפאין), צחצוח נכון, משחות שינים מלבינות, פעולות טבעיות להלבנה, הלבנה מקצועית אצל רופא שינים וערכות ביתיות בשיטת עשה זאת בעצמך.

אני רוצה להמליץ לכם על מוצר להלבנה ביתית, שאני מרוצה ממנו והפך להיות מוצר קבע בבית Plus White 5 Minute Speed Whitening System.


המוצר המופלא הזה הוא ג'ל להלבנת שינים.
אפשר לקנות את הג'ל בנפרד, אך אני ממליצה בפעם הראשונה לקנות אותו בקיט כי הוא מגיע עם מגשית לשינים ומי פה.
ממלאים את המגשית בג'ל בשני הצדדים בשביל להלבין את השינים העליונות והתחתונות. אפשר גם רק צד אחד של המגש, תלוי לבחירתכם. אחרי שממלאים, שמים בפה את המגשית ונשארים איתה 5 דקות עבור הלבנה רגילה. אם השינים מוכתמות חזק או צהובות, אפשר להשאיר 15-20 דקות, בתום הזמן לשטוף היטב את הפה עם מים קרים ולשטוף את המגשית. אני בנוסף לשטיפה גם מצחצחת שינים עם מברשת טבולה במים כדי להסיר כל שארית. הוראות שימוש עד 14 יום רצוף.
המגשית עשויה מסיליקון גמיש והיא רב שימושית. גם אותה צריך לשטוף כמובן אחרי שימוש.
הקיט מגיע עם מי פה והוראות שימוש למי פה, אבל הם לא משמעותיים לטיפול. אחרי שקונים את הקיט בפעם הראשונה, אפשר להסתפק ברכישת ג'ל בלבד. 

בכל הפעמים השתמשתי רצוף עד 5 ימים. לא ראיתי צורך בשימוש מעבר לכך. אני גם משאירה את הג'ל 20 דקות, ליתר ביטחון שיעשה את העבודה.
יש תוצאה, חד משמעית כן אבל חשוב להדגיש, אל תצפו לשינים זוהרות כמו בפרסומות. הם מלבינות בטון אחד את השינים. אני חושבת שכשהשינים יחסית בהירות אז השינוי הוא לא כ"כ בולט לעין אבל הוא ישנו.
אספר לכם סיפור: אחת לשנה אני עושה ניקוי אבן, לפני כשנה כשהגיע זמן ניקוי, לא הסתדר לי להגיע לרופא, והחלטתי במקום זה להבהיר לבד. אחרי 5 ימים אני מצחצחת שינים, מתבוננת במראה ו-אוי ואבוי 2 שכבות צבע על השינים, צמוד לחניכים לבן מבריק, ולמטה יותר...נקרא לזה בז'. עיני חשכו, קיבלתי הלם, לא הבנתי מה קרה לשינים, איך לא שמתי לב, איזה פדיחה מה אני ככה מסתובבת עם שינים בשני גוונים ודופקת חיוכים על  ימין ועל שמאל, ומה קרה לעזעזל לשינים שלי??? אין לכם מושג איך נלחצתי. אחרי כמה שעות ירד האסימון, והבנתי שזה בגלל ההלבנה שעשיתי. תשמעו...ראשית רווח לי, שנית סימן שזה עובד, שלישית באותו יום קבעתי תור לרופא ונסעתי.

איפה קונים?
המוצר זמין בארה"ב וקנדה במחיר כ-11$ לקיט ו-6$ לג'ל. הוא זמין באיביי במחיר של 90 שקלים לקיט כולל משלוח. המשלוח מייקר את המוצר.

אני משתמשת גם במשחת שינים של אותה חברה. קניתי אותה בארה"ב במחיר של 3-4$, היא זמינה ב-ebay במחיר 90 שקל שלא שווה קניה. אם מישהו טס לארה"ב אני ממליצה להזמין איתו, היא טובה. 

רוב הערכות שנמכרות לטיפול ביתי מכילות 6% חמצן, ל-Crest יש ערכה שמכילה 10% חמצן. דווקא את המוצר של Crest לא אהבתי. הוא מגיע עם סטריפים עשויים מניילון/צלופן שמדביקים על השינים ונשארים איתם במשך 20 דקות. הסטריפים לא נדבקים על השינים אלא יותר נכון עוטפים אותם, בינתים הפה מתמלא רוק, שחייבים לירוק ואז הסטריפים זזים. ניסיתי את המוצר לפני שנתים, אולי מאז הם השתפרו. צרפתי סרטון הדגמה. למי שחסרת סובלנות כמוני, אפשר להריץ ישר ל-1:44 דקות שם היא מדגימה את הדבקת הסטריפים.


אחרון חביב: מי פה

שני רופאי שינים המליצו לי על מי פה ליסטרין המכילים פלואוריד. ליסטרין נמכרים פה במחיר מזעזע של 65 שקל לסט של חצי ליטר+רבע ליטר. חודש שעבר הייתי בלונדון וקניתי ליטר ליסטרין במחיר 6 פאונד שווה ערך ל-36 שקל, שערוריה אמיתית. אם ניקח בערבון מוגבל שליסטרין הכי טוב, פשוט לבדוק ברכיבים של מי הפה שאנו קונים אם קיים פלואוריד ואת האחוז שלו במוצר. ממה שאני ראיתי, לליסטרין יש פחות אחוזי פלואוריד מאשר חברות אחרות.

בברכת שינים לבנות ומבריקות
S.T.