הכל התחיל פה חלק ב' וכולו בנפיט

בפוסט הקודם שלי חלקתי איתכן את הרגע ההיסטורי בו התחילה התמכרות מוצרי היופי שלי. התמכרות מבחינתי היא החשק המטורף, בסופו מגיע הביצוע, לקנות גם כשלא צריך. מותרות, כמו שאמא אומרת. את הפוסט חילקתי ל-3 חלקים, זהו החלק השני שכולו הקדשה למוצרי בנפיט.

בנפיט היא חברת איפור אמריקאית, שיוסדה על ידי תאומות מאפרות בשנת 1976. התאומות החלו את דרכן בבוטיק קטן בסן פרנסיסקו ומאז התרחבו לרחבי העולם. המוצרים נחשבים איכותים וניתן למצוא אותם ברשתות כמו ספורה, ulta וסלוני יופי. בין הטופ סלרים של בנפיט נמצאים בנטינט, היי בים, סמקים (בהמשך) ועוד. ג'ל הגבות שלהם נבחר לאחד המוצרים הכי טובים של מגזין אלור לשנת 2013.

מהחברה הנחשקת הזו קניתי 6 מוצרים חמדמדים:

Benefit Bella Bamba Blush


מי אני: סומק.
בשימוש: לא, עד כתיבת פוסט זה.
למה לא: כי אני משתמשת בסמקים כתומים כגון מילאני לומינוס (דיופ לנארס אורגזם) או בברונזר של ספורה, תודות לפוסט, גיליתי אותו מחדש.
על המוצר: בלה במבה הוא סומק ורוד מבריק המקנה צבע יפה ובריא לחיים. הגוון דומיננטי, ומספיקה ממנו כמות מועטת כדי לתת לפנים צבע חי, ורדרדות בריאה. תוסיפו לזה קצת צללית, מסקרה בקטנה, וסיימנו את העבודה, בדוק. עם יד על הלב: הסומק הכי יפה שיש לי והיה לי אי פעם. הסומק לא היה בוויש ליסט שלי, במקרה ניסיתי אותו בספורה והתאהבתי במקום. שלא כהרגלי, לא חשבתי פעמים ומיד לקחתי אותו. עם זאת אני חייבת להדגיש את העובדה, שיש סמקים של חברות עממיות שדומים לו, בחצי מחיר ממנו (בורז'ואה, אפויים של פופה).
אריזה: אריזת קרטון, שנפתחת כלפי מעלה עם מראה פנימית ומברשת. רעיון נחמד לחובבות איכות הסביבה. חוץ מזה אני לא מוצאת בה יתרון, וכיאה לנייר הקרטון מתבלה בצדדים. אהבתי שהסומק מגיע עם מברשת קומפקטית, עוד לא השתמשתי איתה, אבל היא נראת לי נוחה מאוד לשימוש בנסיעות.
מחיר:  28$ כמות 8 גרם.
הערות: חלופה טובה לסומק Nars Deep Throat.

מי אני: סומק משולב 4 צבעים.
בשימוש: לא.
למה לא: קניה מיותרת, מיותרת, מיותרת. עם שני סמקים של נארס, סומק אחד של בנפיט, מה חשבתי לעצמי שחמדתי עוד? שמעתי עליו כל כך הרבה, שפשוט התחשק לי אחד משלי, גרידיות.
על המוצר: סומק בהיר ומתאים לבהירות עור.
מחיר: 28$ כמות 12 גרם.
אריזה: למרות שהאריזות של "שוגרבומב" ו"בלה במבה" נראות זהות בגודלן, "שוגרבומב" מכילה 4 גרם יותר, שזה המון! המחיר עם זאת זהה. את ההבדל רואים רק בגובה, ולדעתי זו הטעיית הצרכן, אני חושבת שנכון היה לארוז בצורה שמבדילה את השוני, וגם לעדכן את המחיר. כמו כל הסמקים של בנפיט, האריזה עשויה מקרטון, ובשונה מ"בלה במבה" המכסה מוסר לגמרי. אני מוצאת את הפעולה של הסרה לחלוטין וכיסוי בחזרה כלא נוחה ומעיקה. 


מי אני: פודרה לפנים.
בשימוש: לא.
למה לא: כי בחרתי פודרה שלא מתאימה לי לגוון העור לא בחורף ולא בקיץ, פדיחה לא מהעולם הזה, God dam Esti, what were you thinking?
על המוצר: אם נתעלם מהבחירה השגויה של הצבע, המוצר מאוד מבטיח. ראשית הוא מגיע במגוון של 9 צבעים. שנית הוא בעל מקדם הגנה 15, שלישית הוא נמרח בקלות על העור, ממש כמו חמאה לצורך ההשוואה, במריחה אחת הפנים מכוסות והצבע עמיד עד הערב.
אריזה: קופסת פלסטיק סגורה היטב, מגיעה עם מברשת וספוגית. על ידי קליק קטן מגש הצבע מתרומם ומתחתיו מתגלים העזרים. אהבתי את העיצוב החיצוני, את השם "שלום מושלמת" (אני, נעים מאוד) ואת העיצוב הפנימי. לרוב פודרות מגיעות עם ספוגית בלבד, אך בבנפיט חשבו על הצרכנית, והחליטו להוסיף גם מברשת, אהבתי. הקופסה קומפקטית ונכנסת בקלות לנרתיק האיפור, נוח לנסיעות ולנשיאה בתיק, מוצר מעולה שהתפספס על ידי.
מחיר: 34$ כמות 7 גרם.
הערה: באסה.


מי אני: נוזל מאיר לפנים.
בשימוש: לא, עד כתיבת פוסט זה.
למה לא: כי נוח לי להשתמש עם היילייטר במצב מוצק כמו הפודרה של ספורה, אבל זה הרגל שצריך לשנות.
על המוצר: מגיע בבקבוק מעין לק. עם המברשת מורחים פס במקומות אותם רוצים להאיר. דרך נוספת לשימוש בהיילייטר היא ערבוב עם קרם פנים (מעולם לא ניסיתי) או שילוב עם המייקאפ למראה זוהר בכל הפנים. צורת ההנחה בשיטה הזו מאוד פשוטה, לשים עם המברשת נקודות על הפנים, לידם לשים טיפות מייקאפ או ביבי קרים ולערבב על הפנים עם הידים, זו השיטה שלי, ויוצא יפה מאוד. ההיילייטר נוח לשימוש, נותן תוצאה יפה מאוד ומתקבל מראה זוהר ובריא. לא לחינם הוא מומלץ ומהולל על ידי קהל מעריצות. 
מחיר: 26$ כמות 13 מ"ל.
הערות: מומלץ בחום, זול ומספיק להרבה זמן.


מי אני: טוש הארה לעינים.
בשימוש: לא.
למה לא: השתמשתי בטוש אקלה של YSL, ומאז שסיימתי אותו הפסקתי להשתמש עם מוצרי הארה וקונסילרים. מייקאפ וביבי קרים עושים את העבודה מספיק טוב בשבילי.
על המוצר: עט הארה המיועד לאזורים הכהים מתחת לעינים, לשימוש מתחת או מעל מייקאפ, מועשר בתמצית אוכמניות ופיגמנטים מבהירים שמשווים לאזורים הכהים מראה בהיר יותר.
אריזה: הטוש מגיע בבקבוק ואפליקטור מאופיינים לגלוס. האפליקטור נוח לשימוש ומריחה. הבקבוק השקוף אפשר לנו לדעת כמה נשאר. בגלל מבנה האריזה, שהוא טבילת אפליקטור בנוזל ומריחה, עדיף להשתמש לפני הנחת המייקאפ אחרת האפליקטור מתערבב עם המייקאפ ובטבילה חוזרת לבקבוק הנוזל נעכר ומתלכלך. השתמשתי עם המוצר כמה פעמים, אכן יש הבדל מבחינת ההארה באזור, אבל לא  בצורה כזו דרמטית שמצריכה קניה, כנ"ל לגבי טוש אקלה, אם כבר בטושים עסקינן.
מחיר: 22$ כמות 7 גרם.

Benfit the Poreffesional


מי אני: פריימר להעלמת נקודות שחורות.
בשימוש: לא.
למה לא: כי אני משתמשת בביבי קרים או מייקאפ. לא רואה צורך להשתמש בו בנוסף או במקום.
על המוצר: כשניסיתי אותו בספורה נפלתי מהרגלים ומיהרתי לרכוש. כל הנקודות השחורות על האף נעלמו, העור מקבל כיסוי חלק, ותוצאה יפה מאוד. במשך השהות הארוכה שלי בצרפת (חודש) השתמשתי רק איתו באזור האף ובצדדיו בלי מייקאפ. המרקם של הפריימר סיליקוני, נספג מיד בעור ומאפשר שימוש מייקאפ מעליו מיידית בלי צורך לחכות לייבוש. הפריימר לא מסתיר פגמים ואינו מייקאפ.
מחיר: 30$ כמות 22 מ"ל.
הערה: מוצר מעולה, מתאים לסובלות מנקודות שחורות על האף, שאינן אוהבת להשתמש במייקאפ. אם צבע עור אחיד, אפשר להשתמש איתו בלבד רק במקומות שרוצים להסתיר. אני לא רואה צורך להשתמש גם איתו וגם במייקאפ אלא אם כן מצב הנקבוביות חמור ביותר.

                                                         *******************

הערת מחירים: המחירים שרשמתי לקוחים מהאתר של בנפיט. המחירים שאני שילמתי בספורה צרפת היו קצת יותר גבוהים מהמחירים הנקובים באתר ובמטבע יורו, יחי ההבדל ה"קטן".

לסיכום: הקניה הכי שימושית שלי ממוצרי בנפיט, כפי שקראתן, היא הסומק "בלה במבה" והילייטר "היי בים". 

מוסיפה קישור לפוסט באתר של מסקרה, בו היא מדגימה יפה מאוד בתמונות את השימוש בהילייטר והדגשות פנים.