הכל התחיל פה חלק ג'

החלק השלישי והאחרון בטרילוגיית "הכל התחיל פה" על הקניה הראשונה הגדולה שלי של מוצרי איפור.

אני מסתכלת על תמונה זו, ועל התמונות בפוסטים הקודמים, וחושבת לעצמי: כמה אפשר לקנות? וואלק, חילקתי את הקניות לשלושה פוסטים, המון! הכל יפה, הכל קורץ, הכל מתחשק. טסתי לפריז עם וויש ליסט. כן, כן, ממש רשימה מודפסת על דף נייר עם מוצרים שאני רוצה לקנות. הדף האלוהי הזה נח במקום כבוד בתיק, והלך איתי לכל מקום. נכנסתי לכל חנויות היופי כמה פעמים, ושרצתי בהן שעות כל פעם, ולא, זה לא נמאס. ספורה, גלרי לפייט, מונופרי, כל מה שקניתי מחקתי. בעלי היה איתי בחלק מהזמן בפריז ובקניות, ואני תוהה איך הוא שרד זאת בגבורה. צריך להיות בחור אמיץ לב במיוחד, אני במקומו הייתי משתגעת.



אז מה יש לנו פה:



בשימוש: כן.
על המוצר: אוי, אוי, אוי, אהבת חיי, תודה לך שאנל שהתגלת בפני, לאחר שנים של נסיונות מסקרה מכל הסוגים וכל המינים. התמכרתי לך ואני שלך. כבר קניתי אותך בפעם השניה ואת נהדרת LOVE YOU. אני אוהבת בך הכל, את הגוון 50 סגול חציל שנראה כמו חום על הריסים, את השילוש הקדוש: מאריכה, מעגלת ומדגישה. את יודעת, שבגללך הפסקתי להשתמש במעגל ריסים של שו אומרה? אין לי צורך בו, את עושה עבורי את העבודה מעולה. כמו כן את היחידה שלא צובעת לי את העפעפים. ואגלה לך סוד: מעולם לא חשבתי שיש לי ריסים יפים עד שגיליתי אותך.
מחיר: רק 100 שקל בדיוטי פרי כמות 5 גרם.
הערות: LOVE YOU, LOVE YOU, LOVE YOU.

בשימוש: כן ונגמר.
על המוצר: Sorry דיור, אבל לא התחברתי. נראה לי, שאני היחידה עלי אדמות שלא אוהבת את המסקרה הזו. היו לי ציפיות גבוהות מאוד לאור כל הביקורות המהללות, אך לצערי הרב התבדתי, אכזבה אותי מכל הכיוונים. המסקרה מעבה ומאריכה, איך שלא ניסיתי להשתמש, בכל מיני זויות ושיטות, נשארו כתמי צבע על העפעפים, וחברים, מסקרה זה שימוש יומיומי. בנוסף לדבר המעצבן הזה לא היה בה שום דבר מיוחד. נתנה צבע, ועיבתה בדיוק כמו כל מסקרה אחרת, בתוספת גושי צבע על הריסים שנאלצתי להסיר לעיתים קרובות, אני מניחה שזה קשור לסוג המברשת. מעגל ריסים היה חלק קבוע בשימוש איתה. איך בכל זאת היא הגיעה לתומה? כי אף אחת מהחברות שלי לא רצתה אותה, ולא רציתי לפתוח את המסקרה של שאנל עד שזו מסתיימת. תודות לכך חרשתי עליה עם קללות נמרצות עד תום.
מחיר: 25$ כמות 11.5 מ"ל, כזכור לי ששילמתי עליה 27£.

YSL Touche Eclat

בשימוש: כן ונגמר.
על המוצר: טוש אקלה של איב סאן לורן מוגדר כמוצר הארה (כמו בנפיט אולה-ליפט, רק טוב יותר) ולא כקונסילר, למרות שהרבה טועים לחשוד בו כך. אופן שימוש מעל או מתחת מייקאפ בכל מקום אותו רוצים להאיר בפנים: מתחת לעינים, מעל הרקות, נקודה מעל השפה וכל העולה על דמיונכם. למרות שהוא נקרא מוצר מאיר, הוא עושה עבודה עדינה ופחות מודגשת מאשר מוצרי הארה ייעודים כגון "בנפיט היי בים" ששיבחתי בפוסט הקודםהטוש מגיע במגוון צבעים, נוח לשימוש, נקי ומספיק להרבה זמן. לרעיונות כיצד להשתמש בו - פה.
אריזה: יוקרתית, מדליקה, יפה ונוחה. בהחלט אחד מהדברים שעושים את המוצר לנחשק. עט מברשת הנתון במתכת זהובה ובקצה פקק שחור. לחיצה על הפקק מייצרת כמות מדודה של צבע, שמספיקה ב-ד-י-ו-ק לשימוש, דבר מופלא ונדיר במחוזותנו. תמיד שימוש במוצרים מעין אלו מוציא כמות מיותרת של חומר בלי שליטה. בגלל סיבה זו הטוש מספיק להמון זמן, גם אם משתמשים איתו יומיום. תודות למבנה העט, הצבע כלוא בו ולא יכול להתלכלך במגע עם מייקאפ. האריזה הקלה והצורה, עושים את המוצר נוח לנסיעות ולנשיאה בתיק האישי. 
מחיר: 40$ כמות 2.5 מ"ל.
הערה: מוצר מדליק אבל לא מאסט. 


בשימוש: לא.
למה לא: כי השתמשתי בקונסילרים אחרים (מאק, טוש אקלה) ועכשיו עברתי ל-bb cream.
על המוצר: קונסילר קרמי או בשפתה של בובי: קורקטור. הגוון שנקנה Peach. בפעמים המעטות שהשתמשתי איתו עשה עבודה טובה. אופן שימוש: מטביעה את האצבע בתוכו, מעבירה סיבוב עדין בגוון, טופחת מתחת לעינים ולסיום מאחדת את נקודות הצבע במריחה עם האצבע. כמובן שאפשר עם מברשת ייעודית, אבל אני מוצאת את ההנחה עם האצבעות קלה, מהירה, בלי צורך לשטוף מברשות לאחר שימוש. הקונסילר מסתיר כהויות נפלא. מבחינת ביצוע שווה ערך למאק פרולונגוור המשובח. 
מחיר: 24$ כמות 1.4 גרם.
הערה: מוצר נהדר וקניה מיותרת.


בשימוש: כן.
על המוצר: ברונזר זהוב של ספורה, נמצא אצלי בשימוש יומיומי בקיץ. לברונזר ריח טלק נעים וכמות שמספיקה להרבה זמן. מעיון באתר של ספורה, הברונזר כבר לא מיוצר, וזו בהחלט הפתעה, כי המוצר מעולה. קניתי 2 פודרות מהסדרה: ברונזר ופודרה מאירה שנגמרה. הפודרות המאירות נמכרות בגירסה חדשה, שונה ממה שרכשתי בזמנו.
מחיר: 14$ כמות 11 גרם, אני זוכרת ששילמתי עליה מחיר שווה ערך ל-50 שקלים.
הערה: בין הקניות הטובות שלי. 

Mac Powder Brush 129

בשימוש: כן.
על המוצר: מברשת סומק קבועה שלי, לא מחליפה. אומנם יקרה, אך אין לי בעיה להוציא סכום גבוה על מברשות, כי זו קניה לשימוש תמידי (אלא אם כן יש לך פטיש מברשות). מה אפשר לפרט עליה? מברשת מעוגלת בעל שערות רכות מאוד, בעלת ביצוע דייקני וסופר נעימה לשימוש. אני לא לוקחת אותה איתי לטיסות חו"ל, מהפחד שהמזוודה תאבד. לנסיעות חו"ל אני משתמשת במברשת חלופית של ג'ייד.
מחיר: 35$ באתר היצרן, לא זוכרת כמה עלתה לי, קניתי בדיוטי פרי.

Sephora Precise Natural Powder

בשימוש: כן.
על המוצר: המלצתי על המברשת בפוסט הראשון שלי. נמצאת אצלי בשימוש יומיומי, קניה מעולה, גם מברשת יקרה שמצדיקה את כספה.
מחיר 38$.

Clinique High Impact Lip Colour



בשימוש: מדי פעם.
למה ככה: כי אלו אודמי מצב רוח, תלוי בבגד ותלוי באומץ (בכל זאת אדום).
על המוצר: שני אודמים של קליניק, חברת איפור שאני מאוד אוהבת. אמנם אני משתמשת איתם מעט, אבל הם מוצלחים בעיני. התהדרתי בשני צבעים: העליון Flamenco אדום דם, תואם צבע ללנקום 132/מאק ראשין רד, והתחתון Orange Burst בצבע תפוז כהה/ברונזה עם מעט שימרים. אהבתי את הרעיון שהם מכילים מסנן קרינה SPF15 ועמידים לפי דבר היצרן. כיאה לאודמים עמידים המרקם יבש אך הגימור מבריק, שזו תכונה אופיינית דווקא לאודמים לחותיים, הצבעים נמרחים בקלות ודייקנות. לגבי העמידות, הם עמידים עד זמן האוכל. אחרי האוכל הצבע יורד בחלקו, ונשארים כתמי צבע קטנים, זכר שהיה פעם שפתון. אני מעדיפה שצבע ירד לגמרי, אם במילא צריך לחדש אז כתמים על השפה לא נותנים כלום, עדיף מראה נקי, במיוחד והיה ושכחנו את האודם במשרד או בבית.
אריזה: אריזה כסופה אופיינית למוצרי קליניק. למרות שהמכסה נראה כמו מראה, הוא לא.
מחיר: 15$ כמות 3.8 גרם.


Clinique Vitamin C Lip Smoothie Lip Colour

בשימוש: כן ונגמר מזמן.
על המוצר: הבאלם נהדר, לא לחינם הוא נגמר מהר, ולמען האמת, הוא המוצר הראשון שסיימתי במהרה מכל הקניות האלו. מה טוב בו? הכל. ראשית מכיל ויטמין סי (בטח מעט אבל פסיכולוגית זה הרבה), שנית אריזה מדליקה, שלישית נותן צבע טבעי ומרענן כמו קרטיב דובדבן, רביעית מרגיש נפלא על השפתים, הגימור מעט שומני כמו גלוס.
אריזה: הבאלם בנוי כמו עיפרון. צד אחד שלו הוא מברשת וצד השני הוא "חבית" מסתובבת. מסובבים את החבית מספר פעמים עד לשחרור צבע בכמות הרצויה, וצובעים את השפתים במשיחה כמו מברשת, כיף.
מחיר: 18$ כמות 2.8 מ"ל.

בשימוש: כן.
על המוצר: היללתי את הגלוסים בפוסט מה בתיק שלי.
מחיר: 20$ כמות 4.2 מ"ל.

בשימוש: כן.
על המוצר: גם את היופי הזה בגוון 01 שיבחתי בפוסט מה בתיק שלי. הסיבה היחידה שנשאר ממנו קצת, כי העברתי אותו לתיק שנמצא איתי בשימוש מועט.
מחיר: 90 שקל כמות 12 מ"ל.

הערת מחירים:
היות שאני לא זוכרת את המחירים ששילמתי, המחירים נלקחו מאתר היצרן בארה"ב. המחירים בצרפת גבוהים יותר במעט, ותוסיפו לכך מטבע יורו בעל שער המרה גבוה יותר מהדולר, מה שהופך את הקניה יקרה יותר מאשר המחירים הנקובים בפוסט.

****************

זהו, כן כן, תמה לה טריולוגית הקניה שלי.
מה אני יכולה לומר לסיכום?

* כיף לקנות. השהות הזו בחנות, מוקפת אבק מוצרים זוהר, מותגים יוקרתיים, הכל יפה, הכל שווה, ורגש פועם של אדרנלין עם כל קניה, וכל עטיפה חדשה מרשרשת.

* תודות לפוסטים עשיתי סדר במגירת האיפור שלי וחזרתי/התחלתי להשתמש בכמה מוצרים כמו סומק בלה במבה של בנפיט, מוצר הארה היי בים, וכמובן האייליינרים המשגעים של MUFE, שנוחלים הצלחה ושלל מחמאות מכל עבר. מעולם לא ידעתי שמתאים לי אייליינר תודות לקניה זו ולעובדה שהתחלתי להשתמש איתם סופסוף.

* בהחלט יש המון מוצרים מיוצרים שקניתי. אפילו שחשבתי שאשתמש איתם, הבנתי עכשיו שזה לא יקרה. מסקנות מתבקשות: לא לקנות למלאי ולא לקנות מה שלא משתמשים כי לא נתחיל להשתמש פתאום. אין טעם לקנות לקנות למגירה, היא לא מייצרת לנו תוצאה חוץ מלתפוס מקום ובסופו של דבר זו הוצאה כספית גדולה. נכון לקנות שכשנרצה להתחיל להשתמש. מקווה שלמדתי לקח.