סיכום שנתי 2013

הפוסט האחרון שלי על המלצות החודש העלה בי רעיון לסכם את את השנה בנושא מוצרי יופי, ש"עשו לי את זה" השנה. כל המוצרים בפוסט אינם חדשים מהשנה אלא קיימים כבר זמן מה בשוק.

תגלית השנה:

חד משמעית, ללא מתחרים, bb cream לוקח בגדול (תקראו את הקישור, הסבר מעולה של יעל יעקובי). 
נכון, המוצר כבר לא כ"כ חדש בשוק, יש לו שנה? שנתים? אני "גיליתי" אותו באיחור, וטוב מאוחר מאשר אף פעם, שבה את ליבי, אהבה ממבט ראשון. 
bb cream הוא מוצר רב תכליתי המכיל לחות, מקדם הגנה וצבע. מעולה כי הוא חוסך הנחת 3 מוצרים, וזמן ייבוש. קרם לחות+ מקדם הגנה+ מייקאפ מתאחדים יחדיו למוצר אחד, שילוש מקודש.
יאמר, שהכיסוי של bb cream אינו עמוק כמו מייקאפ ייעודי. יש הבדל, הכיסוי קליל יותר. זה לא יתרון או חיסרון זו פשוט עובדה. אם רוצים כיסוי חזק יותר אפשר פשוט למרוח עוד שכבת מייקאפ דקה מעלה (עובד היטב, על הפיגמנטציה שלי).
המוצר מעולה לכל עונות השנה, במיוחד לקיץ הישראלי החם, כשרוצים כיסוי קל לפנים, ולא משתמשים במייקאפ בחום הבלתי האפשרי הזה. פלוס נוסף לעצלניות כמוני וסרבניות מקדם הגנה, שהמוצר מכיל לחות ומקדם. לולא הוא, לא הייתי מורחת קרם הגנה. כל ה-bb cream שברשותי עמידים ומחזיקים מעמד עד הערב, עוד לא היה לי צורך לחדש אותם אחה"צ. המוצר קיים בשלל מחירים אצל מרבית החברות, החל מעממיות ועד יוקרתיות.

אהבת השנה:

מתבקש עבורי לבחור כאהבת השנה את תגלית השנה שלי, bb cream, אבל לשם הגיוון והעניין החלטתי לבחור במוצר אחר. המוצר שבחרתי הוא סומק. התגלית האחרונה שלי היא סומק ורוד בלה במבה של בנפיט, שקניתי בעודו יצא חדש לשוק אך התחלתי להשתמש רק לאחרונה. בכללותו כל סומק בגוון שאתן אוהבות ומתחברות הוא טוב. סומק באיכות טובה הוא מוצר רב שימושי. ראשית כסומק כמובן, אך גם כצללית, וגם כנגיעת צבע על השפתים (כן, כן, עושה זאת לא אחת).

אכזבת השנה:

לקים של OPI.
נתחיל בנקודות החיוב של צבעים מהממים, חידושים וקולקציות משגעות. האכזבה שהלקים האלו פשוט לא עמידים עלי, סוף פסוק נקודה. נתתי להם צ'אנס, נשבעת, במגוון צבעים, החל מהכהה כלה בבהיר, בתוספת של בסיסים שונים, מחזקים, טופים, כלום לא עזר. לק של OPI מחזיק עלי יומים במקרה הטוב, אחרי יומים חייבת להעיף אותו כי יש קילופים שלא ניתנים לתיקון. תבינה, זה אומר נסיגת לק וקילופים קטנים לאחר יום אחד בלבד! אותו סיפור חוזר על עצמו עבורי עם הלקים של צ'יינה גלייז, אך לזכותם יאמר שהם ניתנים לקניה בגרושים לעומת OPI. אני יודעת שעל הרבה בנות הלקים של OPI עמידים גם 5 ימים, אצלי לצערי זה לא קרה.

בושם השנה:

אוה, בשמים זה הפטיש שלי. חופשי צריכים לקבל תמלוגים, על כל הבשמים שרצו לקנות בגללי.
לבחור בושם אחד זה קשה, עוד במיוחד עם המבחר והחידושים שיוצאים כל הזמן ולא נותנים מנוח, להרגע, להתלהב מהאחד שכבר קנינו. היו השנה הרבה בשמים חדשים. רשימה חלקית: קרוון, לה פרלה, הרמס, קרטייה, לאליק, לה וי אה בל בגרסתו החדשה, ובשמים ישנים יותר לא פחות טובים: קלואי הקלאסי, שאנל, ברברי בודי, גרלן שאני אוהבת כל אחד ואחד מהם, נרסיסו, טרי מוגלר, אין לזה סוף.
הבחירה שלי היא לאו דווקא הבושם שהכי אהבתי, כי SORRY אין לי אחד מועדף, אני אוהבת הרבה. הבחירה שלי היא הבושם שהשתמשתי הכי הרבה השנה והוא קלואי. למה דווקא קלואי? כי מצאתי את הריח שלו טוב ומתאים לכל עונה בשנה.
מבחינת ריחות, הכי אהבתי מבין החדשים את לה וי אה בל בגרסתו החדשה, לאליק סאטין וזו'ר דה הרמס. שני הראשונים עמידים בטירוף, האחרון לאחר כמה שעות כבר חלש ומורגש רק מקרוב.

טיפוח השנה:

גרנייה בודי קרם. במחיר של 20 שקלים תקבלנה מוצר מדהים, שימושי ורב תכליתי. הקרם טוב להכל: גוף, פנים, ידים, רגלים, מריח טוב ועם זאת לא משתלט, נספג מהר, מותיר את העור חלק ונעים למגע, מומלץ!

שתהיה לנו שנה אזרחית חדשה טובה