חגיגת איפור יומולדת

מסיבת יומולדת דורשת השקעת איפור.
אני לא נוהגת לרשום פוסטים על איפור, אבל כל כך התלהבתי מהתוצאה, בפרט שבחנתי דברים חדשים, הייתי חייבת להעלות הכל על הכתב.

רוב המוצרים שהשתמשתי אינם שלי, התהלבתי מהכל!! חופשי אחרי הניסיון הזה אחכה לסיים כמה דברים שיש לי במלאי, ולרכוש כמה מהמוצלחים שהתחבבו עלי. אני הכי שמחה שנפלה בחלקי ההזדמנות לנסות מוצרים שקראתי עליהם ממזמן וטרם ניסיתי, פרטים בהמשך.


מברשת סומק מוקטנת מאק MAC 130SE

ברשותי מברשת 187 של מאק. היא מונחת ברוב כבודה במגרה ומעולם לא השתמשתי איתה. היום זו הפעם הראשונה, שניסיתי מברשת מייקאפ מעין זו, והיא נתנה לי טעם טוב להתחיל. עד היום אני מורחת מייקאפ עם האצבעות. היתרון בשימוש במברשת ובמברשות בכלל, שהידים נשארות נקיות. 
המברשת המוקטנת של מאק, למרות שהיא סופר קטנה עשתה את העבודה טוב מאוד. כן, הופתעתי, חשבתי שלא נוח, חשבתי שהיא קטנה מדי, אבל התבדתי. זה שהיא קטנה לא מונע ממנה לעשות את העבודה כראוי. בתנועות סיבוביות כל המייקאפ נספג ותוך כמה שניות הייתי מכוסה פיקס. 
יתרון נוסף לקטנות המברשת היא נוחות לנסיעות, נכנסת לכל תיק.
הערה: בכותרת שמתי קישור ל-MAC130, המברשת 130SE פשוט קצרה יותר. 
מחיר: MAC130 עולה 42$ באתר האמריקאי.

סומק קרמי נארס פני ליין Nars Penny Lane

כמה שמעתי על הסומק הזה...המון, ורק דברים טובים.
מעולם לא ניסיתי, לא התחברתי ולא סיקרן אותי לנסות סומק קרמי. טוב לי עם המוצק, אז ברורררר שהסתקרנתי לנסות!
סומק פני ליין הוא ורדרד עדין מאוד. יש בו מבריקות אבל כזו שמתאימה לכל גיל, גם לגיל מבוגר.
לא ציפיתי, לא חשבתי אבל וואלה - התאהבתי, סומק חובה לכל אחת.
היופי הוא העדינות שבו, נותן צבע כזה יפה ללחיים...נגיעת צבע בריאה כמו הסמקה טבעית, שום דבר בומבסטי. סומק שמתאים לכל יום, לכל שעות היום, לכל אחת ונוח לשימוש אפילו שהוא קרמי. אני חושבת, בגלל שהוא קרמי הוא איכשהו נמרח ונטמע בעור בקלות יתרה מאשר סומק מוצק. לפעמים בעת מריחת סומק, כשלא מורחים באחידות נוצרים כתמים וצריך לטשטש, ואילו זה, בגלל שהוא גם קרמי וגם צבע עדין אז לא נוצרים כתמים ופשוט אם נניח נראה לנו  ורוד מדי  או מבריק מדי, מורחים אותו עם המברשת קצת לצדדים והוא נטמע בעור בצ'יק בצורה יפהפיה.
בקיצר - חייבת לקנות.
אגב, שכחתי לציין, באותה נשימה שאיפרתי את הלחיים העברתי "וויש" על העפעפים (אצלי סומק וצללית היינו הך) - ומתקבל צבע יפה מאוד.
הערה: הידעתם שפני ליין הוא שיר של הביטלס
מחיר: 30$ כמות 5.5 גרם.

מברשת סומק קטנה Clinique Blush Brush

אומנם סומק קרמי מורחים עם מברשת סומק שטוחה (הסבר למה) אך מכיוון שלא היה בנמצא מרחתי עם מברשת סומק קטנה שמשמשת למריחת סומק מוצק/אבקה. שוב, למרבה ההפתעה, כי ממש לא חשבתי שזה יעבוד, אכן עבד ואפילו יפה מאוד, עובדה אני מרוצה.
הערה: כל מברשת סומק קטנה תתאים למריחה, גם המברשת המוקטנת של מאק שניסיתי לעיל. 
מחיר: 29$.

קונסילר מופה Make Up For Ever HD High Definition Concealer

נתחיל בתוצאה: כן הוא מסתיר. שמתי אותו מעל המייקאפ (בדר"כ אני מורחת לפני), כי גיליתי אותו אחרי שמרחתי מייקאפ. לקונסילר שאני השתמשתי יש אפקט הבהרה (אולי בגלל הצבע) כמו הטוש אקלה של איב סנט לורן, לכן שלא כדי למנוע כתמים לבנים עדיף למרוח לפני המייקאפ.
עיצוב: אהבתי מאוד את האריזה והעיצוב הפנימי. המברשת נתונה בתוך כיסוי סיליקוני, סופה של המברשת נוגע בחור קטנטן ממנו יוצא הצבע. סיבוב מדוד של החבית בקצה הקונסילר משחרר צבע, טופחים עם הסיליקון מתחת לעפעפים לכמה נקודות ומורחים. בגלל שהחור פצפון, וסיבוב החבית משחרר כמות צבע קטנה, אפשר לשלוט היטב על הכמות והקונסילר יכול להספיק להרבה זמן ושימושים, קניה טובה.
מחיר: 29$ כמות 1.5 מ"ל.


צללית סטיק מופה Make Up For Ever Aqua Shadow Pencil 28E

אני מתה על צללית סטיק. היא רב שימושית כצלליות, כפס הדגשה מעל העפעף וכשימר (תלוי בצבע). מאוד נוח לשימוש, קל לטישטוש בגלל המרקם הקרמי ונוח לנשיאה בתיק. הצבע שהתאפרתי הוא מעין שמפניה מבריקה. בגלל שהוא בהיר, הוא טוב גם לשימושי הבהרות (עם טשטוש כמובן, בכל זאת הוא לא ממש לבן): מעל הגבה. גם לספורה יש מוצר כזה במגוון רחב של צבעים, יש לי אחד כזה וסקרתי אותו בעבר, מומלץ בחום. בכלל ככל שהצבע בהיר יותר, קל יותר להשתמש איתו למגוון רחב יותר של שימושים. אני אוהבת מוצרים רב תכליתיים.
מחיר: 20$ כמות 4 גרם.

שימר סטיק נארס Nars The Multiple Copacabana

יו, כמה זמן רציתי לשים עליו את היד.............מהיום הוא שלי, שלי, שלי!! זכיתי!
שימר סטיק זה דבר הכי מדליק שיש, בכלל סטיקים באים לי בטוב בגלל מגוון סיבות:
אלף: קומפקטי ומעולה לנסיעות, בית: קרמי וקל לעבוד איתו, גימל: ענק ומספיק לימבה שימושים, דלת: הוא פשוט יפה והוא של נארס :)
מעולה לשימושים על שטח פנים רחב. לנקודות קטנות כמו זוית העין אף צריך מברשת או נגיעה עם האצבע ומריחה, אני מאוהבת!
מחיר: 39$ כמות 14 גרם.

אודם מאק פאן פייר MAC Lipstick Fanfare 

אודם של מאק תמיד שווה לנסות, אפילו שבאתי מצויידת בדברים טובים שלי.
על פאן פייר קראתי הרבה ברשת, הרבה תמונות וביקורות טובות.
פאן פייר הוא צבע ורוד אפרסק במרקם קרימשיין. מה שיפה בו, שהוא נותן צבע לשפתים, עדין עם זאת בולט. הוא לא מהורודים הזוהרים של "וואו השפתים שלך ורודות", ולא ניוד אלא כמה גוונים מעל לטבעי. מעולה כשיש את הימים האלו שרוצים למרוח צבע על השפתים, ולא יודעים איזה. הגווון מתאים לבהירות עוד עד שיזוף קל.
מחיר: 16$ כמות 3 גרם.

עפרון שפתיים אסתי לאודר Estee Lauder Lip Pencil 03 Tawny Writer

אני לא נוהגת להשתמש בעפרון שפתיים אבל לרגל הארוע, שהאודם לא יזלוג עשיתי תיחום. הצבע נייטרלי ומתאים לכל אודם.
מחיר: 22$.

ליפסטיין סטילה Stila Passion Fruit Stain Lip &Cheek Stain

לאחר שמרחתי והשקעתי באודם ועפרון, גיליתי סטיין של סטילה. מי אני שאסרב?? אז הורדתי, ומרחתי את הסטיין.
הסטיין בגוון אחד מעל לצבע השפתים הטבעי, מהמם, המברשת דקה כמו מכחול. אני מוצאת את הסטיינים של איב סנט לורן מדוייק יותר לשימוש במיוחד בקצוות השפתים. הסטיין לא שרד ארוחה, אפילו לא עם שאריות צבע. בנוסף גם ייבש לי את השפתים היסטרית, כך שנאלצתי למרוח בליסטקס טיפולי.
מחיר: 24$ כמות 2.4 מ"ל.

מסקרה שחורה רבלון Revlon Luscious Mascara Black Noir

הממ...אתן כבר יודעות שאני מכורה לשאנל שלי ולא מחליפה. אתן יודעות גם שאני משתמשת בצבע חום/חציל, גוונים טבעיים בקיצור, לעולם לא שחור.
מצאתי את המברשת לא רעה, כמובן שמרחתי לעצמי את העפעף בחלק הפנימי, וזה למרות שהמברשת בנויה כחרוט, בצורה שאמורה להגיע לכל חלק בריסים. הצבע השחור מדגיש את הריסים בצורה יפה מאוד, משיכה אחת והכיסוי מוחלט, המסקרה מאריכה ומעגלת. מי שמשתמשת במסקרה שחורה אזי התוצאה נהדרת, והמסקנה שלי מהמסקרה הזו, שממש אין טעם להשקיע במותגים יוקרתיים במסקרה שחורה. רבלון או חברה עממית אחרת, שמתחברים אליה, עושים היטב את העבודה.
מחיר: 8$ כמות 11.2 מ"ל.

ג'ל גבות ארדל Ardell Brow Sculpting Gel

ג'ל גבות מצרך חובה לגבות עבות וכאלה שלא סודרו הרבה זמן (מודה באשמה).
מתה על הג'ל הזה. מעצב גבה יפה גם כשהיא סוררת. החיסרון היחיד בג'לים למינהם שהנוזל הופך לעכור בגלל המגע עם מייקאפ.
מחיר: 3$ כמות 7.3 מ"ל.

מינרלייז סקינפיניש מאק MAC MSF Gold Bronze

תקראו לו איך שאתם רוצים, פודרה בגימור מטאלי, סומק, ברונזר, שימר, ביוטי פאודר...מזה משנה, העיקר שהוא יצירת אומנות.
בשימוש יומיומי אצלי לכל מטרה. הוא גם שימר, גם ברונזר, גם סומק, גם צללית, מה עוד אפשר לבקש וכל זה במוצר אחד? א-ה-ב-ה.
מחיר: 30$ כמות 10 גרם.


סיכום:

זה אחד הפוסטים שהכי הכי נהנתי לרשום !

מתוך כל הרשימה, שאת כולה אהבתי, ההמלצות העיקריות שלי הן:
1. סומק קרמי נארס
2. מסקרה רבלון
3. msf מאק
4. ג'ל גבות ארדל לכל גבה סוררת

LOVE YOU

הערה:
המחירים נקובים בדולרים כי כולם נקנו בחו"ל, את חלקם אפשר להשיג בארץ או באיביי.

האם התעורר בכן חשק לנסות/לרכוש את המוצרים שסיפרתי עליהם?