ביבי וסיסי קרים

בקיץ האחרון התחלתי להשתמש עם BB Cream. עד אז הייתי "אנטי BB" מושבעת. לא בכוונה, פשוט, אתן מכירות את המצבים, שמרוב שמדברים על משהו כבר לא בא לכן? זה מה שקרה לי.
כל כך דיברו עליו, כל כך "חרשו" עליו ברשת - שפשוט לא התחשק לי. תוסיפו לכך את העובדה שאני לא מתאפרת בקיץ, ואם והיה ונאלצתי להתאפר - מאק סטודיו פיקס עושה עבורי מעולה את העבודה. לא תארתי לעצמי לרגע ולא חשבתי שאהפוך למשתמשת אדוקה. אין מצב שאני יוצאת מהבית בלי קרם. חסל טקס ארוך של מריחת קרמים: לחות, הגנה (שנוא עלי ביותר) ומייקאפ. הביבי כל כך טוב, שמצליח להסתיר את הפיגמנטציה בצורה טובה מאוד.



הסיבה לשינוי הוא הבלוג maskcara, שאני מאוד אוהבת. בעלת הבלוג חובבת ברונזרים והילייטרים מושבעת. היא כל הזמן מדגישה בפוסטים ובקליפים כמה אפשר להראות מעולה במינימום מוצרים ומעט עבודה עם ההתמקדות על הדגשות והארות. הסרטון עשה לי כזה חשק, שקרה דבר מאוד לא אופייני. ראשית בתום הצפיה ידעתי שאני הולכת לרכוש לי ביבי אחד, שנית זה קרה כבר למחרת ובלי התלבטויות, דבר נדיר מאוד במחוזתי (מאז המלאי כבר גדל כמובן).

BB CREAM (ראשי תיבות של Blemish Cream), קרם לכיסוי פגמים, הוא מוצר המכיל שלושה מרכיבים: לחות+ מקדם הגנה+ צבע. כיסוי הצבע משתנה מחברה לחברה, אך נחשב ביסודו לקל ונמוך בהשוואה למייקאפ.

CC Cream (ראשי תיבות של Color Control Cream / Color Control), הוא "ביבי משודרג". כיסוי קצת יותר גבוה, ממזער ומסתיר אדמומיות עור. בתכל'ס ההבדל בין שני המוצרים משתנה ממותג למותג, ורמת כיסוי משתנה בין המותגים השונים.

לרוב מוצרים שמתיימרים לעשות כמה דברים יחד לוקים בחסר מבחינת האיכות (שמפו+מרכך לדוגמא) אבל במקרה של ביבי/סיסי התהפכו היוצרות.

ביבי וסיסי מעולים לכל מי שרוצה כיסוי צבע טבעי וקל, מעולה לעור צעיר, מעולה לכל העצלניות או סתם אלו ששוכחות למרוח קרם הגנה ולחות, מעולה לשימוש בקיץ החם בו אנחנו לא אוהבות להתמרח בשפכטלים ולהזיע אותם, מוצר פלא כבר אמרתי?
אגב, תמיד אפשר להוסיף טאץ' נוסף של פודרה או מייקאפ לכיסוי גבוה יותר.

Bobby Brown BB Cream SPF35

ה-bb הראשון שלי. ה-bb של בובי בראון זכה להיות אחד מ- The 17 Best BB and CC Cream של מגזין אלור. הקרם מגיע ב-9 גוונים, אני לקחתי את גוון Meduim.
הקרם נמרח בקלות, נספג בשניות ומקנה מראה זוהר ואחיד. אני נשמעת כמו פרסומת אבל העניין שזה באמת מה שאני מרגישה. העור מרגיש לי זוהר יותר, המריחה מאוד נעימה, המרקם של הקרם בדיוק כמו שצריך: לא נוזלי מדי, לא מוצק מדי, לא שומני - בול. מראה מאט והתחושה הסופית על העור מלחלחת ונעימה מאוד. לפי הבטחת יצרן הקרם עוזר להפחית מראה קמטים - נשמע לי מופרך כי קמטים נשארים במקומם ולא נעלמים אבל שיהיה. הקרם מאוד עמיד. אני מורחת בבוקר ומחזיק מעמד עד הערב, לא מרגישה צורך לתקן. כשהפנים מזיעות ויוצא לי לנגב אותם עם טישו לא נתקלתי בשאריות צבע על הנייר, למרות שאם מנגבים אותם עם מגבון - הפתעה צבע יורד. לא נשארים סימני מייקאפ או שומן על הפון בעת שיחה. הפנים באמת נראות נפלא, ותוסיפו לכך עור רענן ומקדם הגנה גבוה. הקרם חופשי עומד במה שמבטיח: גימור חלק לפנים ונראה טבעי לחלוטין.
מחיר:  195 שקלים כמות 45 מ"ל (44$ בארה"ב = 155 שקלים).

Estee Lauder Day Wear BB Cream SPF35


גם הביבי של אסתי זכה להיות חלק מ- The 17 Best BB and CC Cream של מגזין אלור, ולא לחינם.
מגיע בשני גוונים: כהה ובהיר, למרות שעל היד יש חתיכת הבדל בצבעים, על עור הפנים שלי (ועל עור שזוף) ההבדל קיים אבל לא כזה דרמטי. העדפתי את הבהיר, כי הכהה יצא על הפנים חום-כתום ואילו הבהיר משתלב יפה, תמיד אפשר להוסיף עוד נגיעת צבע עם ברונזר. בנוסף, עם הבהיר אפשר להשתמש גם בחורף, כשהשיזוף יורד. בקיצור בהיר+ברונזר = תוצאה טובה מאוד. הביבי עמיד עד שעות הערב, שורד חום ולחות, מרקם נעים מאוד, מגיע עם מקדם הגנה SPF35, אין תלונות.
מחיר: 230 שקלים כמות 30 מ"ל לפני הנחות (39$ בארה"ב = 137 שקלים).

Estee Lauder Revitalizing Supreme CC Cream SPF10



קרם חדש חדש מבית אסתי לאודר.
הקרם שייך לסדרת אנטי אייג'ינג של אסתי, ושונה מאוד מחברו ומקודמו הביבי.
מטרת הקרם לתת מראה אחיד לעור הפנים, והוא מגיע עם אפקט מדליק: הקרם בלי צבע, נראה כמו קרם פנים רגיל לכל דבר אבל במגע עם הפנים הוא "תופס" את הצבע של הפנים ומשווה מראה אחיד לסה"כ המראה הכללי.
בפינת התוצאה, הפנים באמת מקבלות כיסוי אחיד. ההבדלים בגוון עור הפנים (כל מה שסיסי אמור לתקן לפי ההגדרה) לא בולטים כמו לפני הנחת הקרם. אין כיסוי צבע, אם היו קודם פגמים גם עכשיו הם יהיו אך פחות בולטים. המוצר מתאים כפריימר לאיפור ולא לשימוש כיסוי במקום מייקאפ.
מחיר: 365 שקלים כמות 30 מ"ל לפני הנחות.

Guerlain Ingerie de Peau BB Cream SPF30



ה-BB של גרלן מגיע באריזה, שכולה יופי. שפורפרת מוארכת עם פקק שחרחר, שמתחתיו מתגלת פית לחצן, להבדיל משאר ה-BB שמגיעים עם פיה רגילה - כלומר חור. שובה את הלב, אני אוהבת דברים מיוחדים שונים מהרגיל. הביבי מגיע בשני צבעים: כהה ובהיר, דומים בצבעם לביבי של אסתי לאודר. מן הסתם כשקיימים שני גוונים בלבד, לרוב הם אוניברסליים ודומים זה לזה בין שאר החברות.
הפיה נלחצת בקלות ויוצאת כמות קטנה מדודה, שזה תענוג, אין בזבוז חומר, להפך: תצטרכי כמה לחיצות לכיסוי מלא של הפנים.
הצבע הכהה מבינהם התברר לי כחום מדי, ואילו הבהיר בהיר מדי, אבל ברונזר תמיד אפשר להוסיף.
המריחה למרבית הפלא, לא נעמה לי. הרגשתי קושי בהספגת הקרם, תחושת יובש, ונאלצתי להוסיף עוד ועוד. לאחר כיסוי מלא של הפנים מהתבוננות מקרוב מאוד יש את המראה של "שמתי מייקאפ קליל", ואני לא אוהבת את זה. יאמר שממבט רחוק הפנים נראות חלקות למשעי, כולל העיגולים השחורים מתחת לעינים.
מבחינת תוצאה סופית, הכיסוי בהחלט חלק ואחיד, העור נראה טוב ועמידות יפה מאוד, מחזיק מעמד מהבוקר לשעת המקלחת בערב בלי שום צורך ברענון, גם לא באזור ה-T (אני בעלת עור מעורב). לדעתי המייקאפ יתאים לעור פנים שמן, ממליצה לנסות לפני קניה.
מחיר: 337 שקלים כמות 40 מ"ל לפני הנחות (52$ בארה"ב = 182 שקלים).


ה-bb של חוה מגיע בגוון אחד בלבד, בהיר, ומיד השתלב בצבעו בפנים. אפשר לראות בתמונות שהוא מאוד דומה לביבי הבהיר של אסתי לאודר. הרגשתי שלקח לו יותר זמן להטמע בעור לעומת הקודמים, והרגיש לי קצת שמן, אבל - חייבת להדגיש אבל - ייתכן ומרחתי כמות גדולה יותר לעומת הקרמים הקודמים. לאחר ספיגה נותן מראה אחיד לעור הפנים. מגיע באריזה של 100 מ"ל, כמות שתספיק להמון זמן.
מחיר: 280 שקל כמות 100 מ"ל.

Maybelline BB Cream SPF30

הביבי של מייבלין זכה בתואר הנכבד של אחד ממוצרי היופי הטובים של מגזין אלור לשנת 2012. וגם מככב ברשימת הביבי וסיסי הכי טובים של אלור.
אני אוהבת את המוצרים של מייבלין אבל לזה לא התחברתי. בפעם הראשונה שניסיתי אותו הוא נזל לי בטרוף על היד ונשפכה לי כזו כמות של צבע שמזל שלא לכלכה לי את השרוול. בפעם השניה למדתי להחזיק אותו עם הפיה למעלה ובעדינות לשפוך על היד. הנוזליות שלו בטרוף לא עשתה לי את זה, הפיה מתלכלכת ברמות מטורפות, לא ברור לי איך הוא זכה בכל כך הרבה פרסים, מניחה שהתוצאה הסופית שלו באמת טובה. המוצר זמין ב- 5 גוונים, שזה יתרון עצום.
מחיר: 135 שקלים כמות 30 מ"ל לפני הנחות (7.5$ בארה"ב = 26 שקלים).

Olay CC Cream SPF15

גם לחבר הזה יש מקום של כבוד בנבחרים של מגזין אלור, ויש על מה.
רק האריזה כבר שווה קניה. אהבתי את שילוב הצבעים, כהה ובהיר, מתאים לי יופי לפנים. אהבתי את האריזה השקופה וספירלת הצבע, הכיסוי טוב, עמידות עד הערב. הלחצן עובד יופי ומוציא כמות מדודה, אין בזבוז חומר. החיסרון היחיד שאין להשיגו בארץ.
מחיר: 20$ כמות 50 מ"ל (70 שקלים).

סבנטין Seventeen CC Cream SPF25

סבנטין מותג בריטי הנמכר בדראגסטורים. את הקרם קניתי בטיול ללונדון, והסתבר כמוצלח מאוד. דוגמא טובה לכך שהקרם מוגדר כ- CC אבל מבחינת כיסוי אני לא מוצאת הבדל בינו לבין ה-BB של החברות האחרות שבדקתי וקיימות ברשותי. הקרם מגיע בשני גוונים, בחרתי את גוון מדיום שהוא בול הגוון שלי. נעים מאוד למגע, כיסוי פנים קל אבל מכסה פיגמנטציה בצורה טובה. עמיד, מחזיק מעמד עד הערב, אם כי כשאני יוצאת שוב, אני מרעננת את אזור האף. מוצר מעולה במחיר זול.
מחיר: 7£ כמות 30 מ"ל (40 שקלים).  

* לפרטים נוספים כל כותרת מקושרת למוצר באתר היצרן.
** על מוצרי ביבי נוספים אתן מוזמנות לקרוא את הפוסט  המעולה של דנרה.

האם אתן משתמשות בביבי/סיסי קרם?