גוונים אדמדמים

שאלה לי:
כמה לקים אדומים יכולים להיות באוסף? אחד? שתים? הרבה?
ולמה אף פעם לא נמאס? למה תמיד אפשר לרכוש עוד ועוד אדום?

עברתי על האדומים שלי באוסף והרי הם לפניכם:

OPI RED

הצבע אומנם קרא RED אבל השם מטעה והטעה גם אותי (זה מה שקורה כשקונים בלי לנסות). הוא לא אדום במובן הקלאסי אלא דובדבן ורוד. 2 שכבות לכיסוי. יש אטימות על ידי שכבה אחת, אבל לאחר חצי יום כבר היתה לי נסיגה בחלק מהציפורנים אז החלטתי להוסיף עוד שכבה ויש הבדל בצבע. יותר חזק. אני לא מוצאת את הלק הזה מיוחד במינו, אני לא חושבת שיש משהו שמצדיק לקנות אותו בכזה מחיר גבוה. צבע דומה לו אפשר למצוא בכל חברת לקים. 
עמידות - יום וחצי. מרחתי יום חמישי בבוקר בלי טופ. בערב נסיגה בחלק מהציפורנים וקילופים עדינים פה ושם, יום שישי בצהרים נאלצתי להסיר.
מחיר - 65 שקלים במכוני יופי וברשת אפריל. 

OPI I'm Not Really a Waitress

מכל הלקים של OPI שיש לי, זה האהוב עלי ביותר. לו רק העמידות של OPI היתה טובה עלי, הוא היה מושלם.
מחיר - 65 שקלים במכוני יופי וברשת אפריל.

Zoya Blaze

שייך לסדרת ההולו של זויה, אדום גליטרי מהמם וכל מילה מיותרת. עמידות - 5 ימים.
כן, כן, הציפורנים שלי. נס חנוכה שקרה בקיץ ומאז לא חזר על עצמו.
מחיר - 10$ בארה"ב (35 שקלים).

Zoya Blair

על הלק היפהפה של זויה הקדשתי פוסט בפני עצמו.
מחיר - 10$ בארה"ב (35 שקלים).

Essie Leading Lady

צבע אדום דובדבן עם גליטרים צבעונים, מהמם ביופיו בבקבוק. בפינת הפועל, פורמולה דלילה שמעולם לא נתקלתי בה, 3 שכבות לכיסוי מלא פלוס מייבש לק למראה המבריק, כי התוצאה הסופית דהויה what the hell?
עמידות - הכי גרועה שיש: מרחתי את הלק בלילה לפני השינה, בבוקר בשעה 8:30 הוא התקלף בחתיכות גדולות כמעט מכל הציפורנים. זו פעם שניה שאני נותנת צ'אנס ללק הזה ואכזב. גם בפעם הראשונה נדרשו אותן מספר שכבות לכיסוי מלא והתקלפו אחרי בליווי נסיגה בחלק מהציפורנים. היתרון היחיד שמצאתי בו הוא ייבוש מהיר, אולי בגלל הדלילות שלו. צבע יפה, אבל לא צבע שלק אדום פשוט+גליטר יכולים להוות לו תחליף הולם.
מחיר: 50 שקלים בסופרפארם.

China Glaze Ruby Pumps

לק אדום דובדבן שימרי מהמם, מיוחד ורב גוני. הלק בצבע דובדבן והשימרים אדומים (טון אחד בהיר יותר) וקיימים בשפע. את המראה, שמתקבל אי אפשר לפספס, מרהיב ביופיו ונראה לעין בצל ובאור. 2 שכבות לכיסוי מוחלט, גימור מבריק ועם מייבש לק הוא אפילו מבריק יותר.
שימוש נוסף שמצאתי לו בנוסף לכל המעלות שלו הוא שילוב מעל לק שחור או כהה אחר, מחזה אדיר. ההסרה אגב, בשני המקרים קלה מאוד. 
עמידות - צ'יינה גלייז לא חזקים בעמידות על הציפורנים שלי, קילופים מגיעים אחרי יומים אבל בשילוב מעל לק שחור מחזיק מעמד 3 ימים והתוצאה יפהפיה, מיוחדת וקוצרת שלל מחמאות.
מחיר: 40 שקלים במשביר.

Nubar Fire Sparkle

לק אדום שימרי. אומנם מזכיר את צ'יינה גלייז ברעיון אבל שונה לגמרי בתוצאה. אי אפשר לבלבל בינהם. צבע אדום כתום עם שימרים אדומים תואם לשמו Fire Sparkle. הגימור מבריק ומחופספס במגע, מי שלא אוהבת את הרגשת החיספוס מוזמנת למרוח מייבש ואז הוא נראה אפילו מבריק יותר. 3 שכבות לכיסוי מלא, הסרה קלה מאוד.
מחיר: 10$ בארה"ב (35 שקלים).

Nails Inc Luminous Red

את הלק הזה קניתי בלונדון, כחלק ממבצע יחד עם משחת שינים קולגייט. הייתי מגדירה את הצבע כאדום דם נוצץ /מבריק.
עמידות - שכבה אחת נותנת כיסוי מלא אבל כבר אחרי כמה שעות יש נסיגה בחלק מהציפורנים, אז חובה למרוח 2 שכבות, החזיק מעמד 3 ימים.
מחיר: 3£ באנגליה (17.5 שקלים).

ORLY Monro's Red

האדום האהוב עלי, צבע אדום דם. פשוט אדום, לא אדום עם כתום, לא אדום עם ורוד, אדום וזהו. לא לחינם נתנו לו את השם הקסום שלו. הוא מתייבש מהר ו-2 שכבות נותנות צבע נפלא. אני חושבת ש-OPI Big Apple Red דומה לו, חוץ ממנו לא מצאתי דיופ זהה.
עמידות - בדר"כ הוא מחזיק עלי בקושי יומים, הפעם החזיק עלי מעמד כמעט שבוע עם תיקונים קטנים, אולי על ציפורנים קצרות הוא עמיד יותר.
מחיר - 24 שקלים.

Chic 306

אדום בהיר עם שימר כסוף כפי שאפשר לראות בתמונה. בהיר יותר מה-Orly ומבריק בגלל השימרים הכסופים. שכבה אחת מספיקה. צבע יפהפה, מיוחד, לא נתקלתי באדומים כמוהו.
עמידות - יד שמאל נראת נפלא גם אחרי 4 ימים אבל יד ימין מתקלפת.
מחיר - 12 שקלים.

Chic 492

הלק האהוב עלי, אדום, בלי יומרנויות, פשוט יפה וקולע למטרה. בבקבוק מאוד דומה ל-OPI Red אך על הציפורנים לא נראה ורוד בכלל אלא קרוב יותר לאדום דם מאשר אדום דובדבן. בהחלט אחד הצבעים היפים שלי ואני מאוד מרוצה. שכבה אחת מספיקה לכיסוי מלא אבל אחרי כמה שעות היתה נסיגה קלה על חלק מהצפורנים. שתי שכבות מייצבות את הצבע, נותנות גוון נהדר.
עמידות - 3 ימים עם המון כלים בלי כפפות.
מחיר - 12 שקלים.

כמה לקים אדומים יש לכן?