המלצות החודש

חודש יוני הסתיים ואיתו מוצרים שניסיתי, לנוחיותכן קישור למוצר נמצא בכותרת:


דאודורנט גרנייה Garnier Deodorant Neo

אם לסכם את הדאודורנט החדש של גרניייה הייתי בוחרת ב-"חדשנות פוגשת איכות".
הדאודורנט החדש שונה מכל מה שהכרנו. מגיע באריזת שפורפרת שמזכירה קרם ידים מוקטן והמרקם קרמי. הקרם נספג במהרה ואינו משאיר סימנים לבנים, בדיוק כמו קרם ידים וקרם פנים שאנו משתמשות.
אופן השימוש: בתחתית השפורפרת שלושה חריצים, לוחצים קלות על השפורפרת לשחרור כמות קטנה של קרם ומורחים על בית השחי. הדאודורנט מגיע במגוון של חמישה ניחוחות ועוד אחד נטול ריח. אני בחרתי (לראשונה אגב) בקרם ללא ניחוח, הדאודורנט החזיק מעמד מצויין במהלך כל היום ללא צורך בריענון. 
מחיר: 30 שקלים כמות 40 מ"ל.

מסכה לשיער Frederic Fekkai Shea Mask

על מוצרי השיער של פרדריק פקאי שמעתי דברים טובים מזמן ומאוד הסתקרנתי לנסות. מוצרי החברה נחשבים איכותיים, נמכרים בסלוני יופי ברחבי ארה"ב וקנדה וברשת ספורה. המחירים נעים לרוב בין 5$-25$ תלוי בכמות. את המסכה קניתי בסטרוברינט במבצע במחיר 40 שקלים.
יש לי אישו עם להוציא סכום גבוה על מוצר שיער, כי לא כל מוצר מתאים לתלתלים שלי. הכי מבאס זה להתקע עם מוצר שעלה הון תועפות ולא מתאים. 40 שקלים היוו הזדמנות פז להתרשם, ו...הפתעה לחיוב.
אופן שימוש: לאחר המרכך 0אחרת הקשרים בשיער לא נפתחים לי). מי שלא סובלת מקשרים בשיער יכולה להשתמש איתו מיד לאחר חפיפה בשמפו.
המסכה נספגת היטב בשיער, בעלת ריח טוב ועדין, השיער אחריה מרגיש עתיר לחות. דרושה כמות מועטה לשימוש לשם ריכוך וסירוק שזה נהדר. הרבה פעמים אני משאירה אותה למשך לילה ושוטפת למחרת.
חשוב לי לציין שלא מצאתי יתרון במסכה זאת על פני מוצרי פארם שניסיתי והיו לי טובים. לדוגמא המסכה של פנינה רוזנבלום, מגיעה בכמות ענקית של ליטר ועולה 40 שקלים בלבד (לפעמים בהנחות 27 שקלים) ומעולה לשיער שלי.
מחיר: 25$ כמות 200 גרם (כ-90 שקלים) בארה"ב או 68.5 שקלים בסטרוברינט.

גלייז לתלתלים פול מיטשל Paul Mitchell Round Trip

גלייז הוא המוצר לתלתלים מבחינת עיצוב, נוצר ומיועד עבור מתולתלות שיער. הגלייז הוא ג'ל שקוף במרקם נוזלי שמדגיש ומעצב תלתלים, הוא לא נועד לבעלות שיער חלק.
אני אוהבת את המוצרים של פול מיטשל אבל אני חלוקת דעה לגבי הגלייז. הגלייז מגיע באריזת משאבה. מצד אחד המשאבה נוחה לשימוש, מצד שני יוצאת כמות קטנה מאוד של חומר. כשיש לך שיער מתולתל קצר - בינוני זה בסדר, כשהשיער שלך ארוך זה מצריך יותר מדי לחיצות וזה מעצבן. גם אז, את לא סגורה על זה ששמת מספיק חומר, כי הכמות שיוצאת כאמור קטנה. כיאה לכל גלייז הידים נשארות דביקות וחובה לשטוף אותן. מבחינת מראה השיער נראה נהדר התלתלים רכים ונעימים.
אופן שימוש: לחיצה על המשאבה להוצאת החומר ועיצוב השיער כפי את רגילה.
מחיר: 14$ (50 שקלים) כמות 200 מ"ל בארה"ב או 77 שקלים בסטרוברינט.

שמפו אוסי לשיער יבש ופגום Aussie Miracle Moist Shampoo 

על השמפו של אוסי סיפרתי לכם בפוסט קניות לונדון. אוסיף ואומר שנתקעתי כמה ימים ללא סבון גוף והשתמשתי איתו למטרה זו, הוא היה כיפי לגמרי והשאיר את העור מלא לחות.
מחיר: 30 שקלים כמות 300 מ"ל.

קרם גוף בודי שופ Body Shop Orchid Nights

מטרף, משגע, נשאר הרבה זמן על העור, הבית מוצף בריח ואפילו קיים בגרסה מנצנצת האהובה עלי. זהו, אמרתי במשפט קצר הכל.
יש בקרם רכיב, שמזכיר את הבושם צ'אנס של שאנל. אני לא יודעת איזה כי רשימת הרכיבים רשומה באותיות מיקרוסקופיות וזכוכית מגדלת אין לי (בעצם יש אצל הילדה בחדר משחקים אבל אין מצב אני קמה עכשיו), אבל היו סמוכות ובטוחות שהאף שלי בדרך כלל צודק ויש דימיון.
הידעת? אורכידאה היא פרח הסחלב, אחת משימושי התמצית היא בתעשית הקוסמטיקה.
מחיר: 67 שקלים כמות 200 מ"ל.


סבון פלמוליב Palmolive Thermal SPA

סבון גוף ממכר מבית פלמוליב. מרקם קרמי חלבי בניחוח קוקוס גרגרים לתחושת ספא אצלך במקלחת. הריח מטרף! משאיר שובל במקלחת וריח על הגוף כך שלא מתחשק למרוח קרם, שלא להרוס את הריח. העור נשאר רענן ומלא לחות. אימצתי את הסבון בחום גם כסבון פנים במקום סבון פנים גרנייה גרגרים הקבוע שלי, כן, עד כדי כך אני מרוצה, מחפשת הזדמנויות כל היום לשטוף ידים ופנים.
מחיר: 20 שקלים כמות 750 מ"ל.

מסיר לק בטבילה ללא אצטון שופרסל

מסיר לק של שופרסל גדוש כמעט עד סופו שזה כיף לא נורמלי, מפנקים. המחיר סביר, לא 25 שקלים כמו המסיר של לייף מבית סופרפארם (מגיע לעיתים במבצעים של 1+1 על ומחייב אותך לקנות 2 פריטים). על היתרונות וחסרונות של מסיר לק כתבתי בעבר. עכשיו הגעתי לחוות דעת סופית מתי הוא טוב לשימוש: בדר"כ הסרת לקים כהים ואדומים משאירים את העור סביב הצפורן מרוח באותו צבע. הרעיון הוא להסיר לק בצורה רגילה ואת ניקיון העור לעשות בטבילה, עובד מעולה עבורי, זה גם תורם לכך שאפשר לנצל את הנוזל להרבה שימושים. יש לי חברה שמחזיקה את המסיר ברכב למקרה חרום, גם רעיון. 
מחיר: 10 שקלים כמות 100 מ"ל.

נייר טואלט עלילי כפול

מה נייר טואלט? משעמם לך אסתי? אז זהו, שלא אבל זה מוצר מאסט לכל מי שיש בעל/חבר שמסיים גליל נייר טואלט אחד ביום אפילו שנמצא 13 שעות בעבודה, ובנוסף שוכח לזרוק את הקרטון לפח --- זה הנייר בשבילכן!
ניייר טואלט בעובי כפול (מכיל כמות של 2 גלילים). לי - זה עשה חיים קלים יותר. המחיר אגב יקר, לא ברור למה על אותה כמות נייר משלמים יותר, והנחות לא תמיד קיימות.
מחיר: 50 שקלים כמות 18 גלילים (37 שקלים אחרי הנחות).

בושם ג'ורג'יו ארמני Giorgio Armani Acqua Di Gio EDP

נכון הוא ותיק בשוק, משנת 1995 אם נדייק, כמעט 20 שנה, אבל הבושם הזה מראה סימנים שישאר איתנו עוד הרבה זמן, קלאסיקה.
הבושם הנ"ל דוגמא טובה לאיך בושם, ובכלל מוצר טיפוח, שונה מגוף לגוף: חברה טובה שמשתמשת איתו באדיקות משאירה אחריה שובל ריח מיוחד בכל מקום אליו הולכת, אי אפשר לפספס שהיא עברה. עלי לעומת זאת, הריח עמיד אך לא משאיר שובל ולא הייתי מגדירה אותו כמיוחד אלא טוב .
תוים: ענבי מוסקט, אננס, פרי הדר, אבטיח, פרזיה, יקינטון, ילאנג ילאנג.
בסיס: חם, עצי ומוסק.
האף מאחורי הריח הוא אלברטו מורליס שכיכב אצלי בפוסט הבשמים האחרון (גרנט הודי של בולגרי ופנתר של קרטייה).
מחיר: 350 שקלים כמות 100 מ"ל, 270 שקלים כמות 50 מ"ל אחרי הנחות.
על בשמים נוספים של ג'ורג'יו ארמני פה.