המלצות החודש

התקופה האחרונה היתה רגועה אצלי בנושא מוצרים חדשים מפאת חוסר זמן. ילדתי חודש שעבר לאחר 37 שבועות מתוכם חודשיים של שמירת הריון בבית חולים ובבית. חצי נחמה שהיה את קניון ויצמן עם סניף סופרפארם מול הבי"ח. Shell we begin?


מסכה לשיער Mon Platin Black Caviar

מסכת קוויאר שחור של מון פלטין (למרות השם הצרפתי המפתה זו חברה ישראלית) מועשרת בתמציות שונות מיועדת לשיער דק ושביר. המסכה בעלת מרקם עשיר וסמיך, בעלת ריח טוב, "התלבשה" לי יפה מאוד על התלתלים. נעימה למגע, יכולתי להסתרק והשיער אחריה מרגיש רך ונעים. קיימת גם מסכה לתלתלים.
מחיר:  100 שקלים כמות 500 מ"ל להשיג בחנויות למוצרי שיער.



שמפו נקה 7 לשיער יבש עם 7 תמציות פרחים 

בקיץ השיער נוטה להתייבש, אם בחורף אני קונה מוצרים המיועדים לשיער רגיל בקיץ אני עוברת למוצרים עבור שיער יבש. אני חולה על המוצרים של נקה 7 בגלל הריח, אתם כבר יודעים שיש לי פטיש ריחות. השמפו של נקה 7 לשיער יבש עומד בכל הקריטריונים: ריח מדהים שאני אוהבת, ועושה את העבודה היטב. השיער שלי מרגיש נפלא לאחר שימוש איתו, רענן ובריא. לא תמיד יש צורך להשקיע במותגים יקרים אם יש מוצרי פארם נהדרים.
מעיון ברשימת המרכיבים מאחורה בהחלט יש תמציות פרחים כפי שמובטח על גבי האריזה: חמניות קמומיל, איריס, יסמין, ורדים ועוד כמה פרחים שלא זיהיתי. הריח זהה לריח הקלאסי של המרכך הוורוד שאני משוגעת עליו.
מחיר: 10 שקלים כמות 750 מ"ל.

שמפו  ומרכך נקה 7 לשיער מתולתל עם 7 תמציות פרחים 

שלא כמו חברו העליון, הפתעה הפתעה אבל שניהם פשוט לא טובים לי!
לא ברור לי בכלל איך עושים את ההבדל בין סוגי השיער. מה יש בשיער מתולתל שונה משיער רגיל לצורך העניין? בכל מקרה, השמפו אינו משאיר את השיער נעים למגע, יש תחושת יובש חזקה מאוד. דרושה כמות נכבדת של מרכך לשם פתיחת קשרים וגם אחרי כן השיער לא מרגיש לח ונעים כי אם יבש. בכל הפעמים לאחר שימוש במרכך עשיתי עוד "סיבוב" עם פנטן או המסכה של פרדריק פקאי לריכוך השיער.
מחיר: 10 שקלים כמות 750 מ"ל.

מי פנים פאיוט Payot Tonique Purifiant

מי הפנים של פאיו מוצלחים מכל הבחינות:
  1. מגיעים בבקבוק בעל משאבה נוחה לשימוש.
  2. המשאבה תמיד עובדת ומוציאה כמות מדוייקת של מים.
  3. מסירים שאריות איפור ושומן בהצלחה.
  4. כמות עצומה של 400 מ"ל המספיקה להרבה זמן במחיר זול. 
אופן שימוש: לפני השינה לאחר שטיפת פנים עם סבון.
מחיר: 70 שקלים כמות 400 מ"ל.

קרם טיפולי Aquphor 

נתחיל מהסוף: מוצר חובה בכל בית!
על הקרם הטיפולי של אקוופור קראתי לראשונה במגזין אלור. לאחר זמן מה הסתבר לי שהוא נמצא וקיים אצל ההורים, אימצתי אותו בחיבה והוא משמש אותי מאז באופן קבוע.
הקרם הטיפולי המופלא הזה מיועד להכל: יובש קיצוני, שפתים סדוקות, קאטיקלס, חתכים, פצעי קור וכל זעזוע בעור שעולה על רוחכם. לאחרונה ניסיתי אותו אפילו על הפנים. הופיעו לי לפתע כתמי יובש, לא ברור למה, ושוב קרם פנים לא עזר. החלטתי לנסות את הקרם הזה כי אמרתי לעצמי שאם הוא טוב ליובש שפתים וכו' למה לא לפנים? שכה יהיה לי טוב, בבוקר שהתעוררתי למחרת היובש נעלם! נס.
שמחתי לגלות שהוא זמין ב-iherb וקיימים מגוון מוצרים משלימים נוספים לאותו קרם.
מחיר: 5$ כמות 50 גרם בארה"ב או 6$ ב-iherb.

קרם גוף בריח אושן ללין Laline Body Souffle Ocean

קרם גוף בריח אושן, מגיע בקופסה. אני אוהבת אריזות קופסה כי הן נוחות לשימוש ואפשר להשתמש בכל התכולה. הריח נקי, לא דומיננטי, יחסית לקרם במרקם עשיר (בהשוואה לתחליב כמובן) הוא נספג מהר בעור בתנאי שמורחים שכבה דקה. עם קרמים מעין אלו אני משתמשת בחורף אבל ניסיתי להשתמש איתו כמה פעמים עכשיו אחרי המקלחת והוא נספג היטב, אינו נשאר דביק על הגוף. יתרון נוסף בקרם זה ובכלל בקרמים מסוגו, שהוא מתאים לכל הגוף: ידים, רגלים ושאריות אני מורחת על הפנים. הקרם מגיע במגוון של ארבעה ריחות: אושן, וניל, לבנדר ומאסק.
מחיר: 90 שקלים כמות 350 מ"ל, 35 שקלים כמות 50 מ"ל.

מי גוף ללין Laline Body Mist Fig Yogurt

אם יש משהו שאני אוהבת בקיץ אלו מי גוף. בושם בקיץ הרבה פעמים מעיק לי וכבד, קרם אי אפשר תמיד למרוח כי חם ולעיתים הוא מרגיש דביק על העור. אז מה עושים בכל זאת כשמתחשק להרגיש רעננות וריח טוב? מי גוף. מי גוף הם עדינים וקלילים, נספגים מהר בעור ללא שום תחושת דביקות ומותירים ריח טוב, הריחות עמידים במידה בינונית.
מי גוף של ללין מגיעים במגוון ריחות ועיצובים כך שכל אחת יכולה להתחבר ולבחור את הריח האהוב עליה. חבל שהמחיר יקר, הייתי מצפה לראות מחירים נמוכים יותר או מבצעים מושכים. 
מחיר: 70 שקלים כמות 200 מ"ל. 


מחזק צפורנים OPI Nail Envy Original


נכון, כבר שיבחתי אותו כמה וכמה פעמים. אז הרשו לי שוב במשפט אחד קצר, כי אני כל פעם מתפעלת מחדש: מאריך את הציפורנים סוף פסוק נקודה.
מחיר: 45 שקלים באיביי או 120 שקלים בארץ כמות 15 מ"ל.

בושם איסי מיאקי Issey Miyake Pleats Please EDT


שני בשמים נהדרים לאיסי מיאקי השייכים לסדרה Pleats Please:

Issey Miyake Pleats Please EDT  (הימני)
Issey Miyake Pleats Please L'eau EDT (השמאלי)

הסלוגן המלווה את הבשמים "Pleats Please - The Perfume that moves you" (קפלים בבקשה - הבושם שמזיז אותך) נקרא על שם קולקציית אופנה Pleats Please של קפלים וצבעים בהירים המלווים ומחבקים את תזוזות הגוף.
שני הבשמים זהים בעיצובם החל מקופסת הקרטון כלה בבקבוק אך שונים בצבעם. כיאה לצבעים הריחות בהתאם - הורוד פרחוני מתקתק, הירוק עצי. רעיון שיווקי נהדר לבית המותג לשמירת לקוחותיו, בכך שמקצה סגנונות ריח שונים ומאפשר לבחור ניחוח לפי העדפה אישית ולא לקנות בושם של חברה אחרת.
דברים כללים לשניהם: למרות העובדה שמגיעים בגרסת א.ד.ט, הם עמידים. חופשי מורגשים לאחר כמה שעות בחום שלנו, וזה מפתיע. כמובן שלאחר אותן השעות הניחוח מורגש מקרוב בלבד אך אי אפשר לפספס אותו. ממליצה על שניהם בחום. 

Issey Miyake Pleats Please

תוים עיקריים: פרחוני לבן, מתוק, רענן, פרחוני, פירותי.

Issey Miyake Pleats Please L'eau

תוים עיקריים: ורד, מוסק, עצי, הדרי, פיקנטי רך, פרחוני לבן.
מחיר: 219 שקלים כמות 50 מ"ל, 300 שקלים כמות 100 מ"ל אחרי הנחות.