המלצות

הי,

מרוב שהרבה זמן לא הייתי פה, הצטברה לי רשימת עתק של מוצרים שהשתמשתי/ משתמשת ולא הייתי פה בשביל לספר. יש לי הרבה לספר ולהמליץ, שאין לי שמץ מאיפה להתחיל. חלק מהמוצרים קיימים כבר שנה+ בשוק.


קלרינס קרם הארה Clarins Eclat Minute Base Illuminatrice Cream

אוהה, כמה זמן אני רוצה לרשום על הקרם של קלרינס...ימבה ימבה זמן ויש לי הרבה מה לומר.
הקרם הוא קרם לחות לשימוש יומיומי בעל כמה גוונים כאשר כל גוון בעל ייעוד אחר:
01 Rose - הארה
02 Champagne - תיקון אדמומיות
03 Peach - נותן זוהר לעור מאט



הקרם מיועד לשימוש יומיומי, אפשר להשתמש איתו לבד בפני עצמו, מתחת למייקאפ (מומלץ) או בערבוב עם מייקאפ.
אני משתמשת בגוון 01 Rose להארת פנים (סווצ למטה). בתנועת מריחה סיבובית הקרם נטמע בעור בצורה מושלמת, לא שומני, לא נוצץ, פשוט נהיה חלק בלתי נפרד מהעור ונותן לו תוספת חיות. אם רוצים למרוח מייקאפ אפשר למרוח מיד בלי זמן המתנה כמו עם הקרמים השומניים. הצבע של הקרם וההרגשה כאילו הכנסת נוזל הארה high beam לתוך הלחות ומרחת. אין צורך למרוח מעליו קרם לחות בשנית. העור מקבל גוון נמרץ מואר. במיוחד שמים לב לזה בבוקר, כשאת עדיין הפוכה מהשינה, שטפת פנים, מורחת קרם - ומרגישה הבדל - אור. אם אני נשארת בבית אני נשארת איתו בלבד ללא שום תוספת, אם יוצאת אז מוסיפה bb ומרגיש לי נהדר.
 Clarins O1 Rose רואים כמה הוא זוהר

חשוב לשים לב ש:
1. המוצר לא מאיר את הפנים כאילו התאפרת בצורה של הצללות והארות. אם ברצונך להאיר אזורים מסויימים את חייבת להשתמש בהארה נוספת.
2. יד על הלב, אני לא יודעת להגיד עד כמה השימוש בו באמת מאיר. אני כן מרגישה שינוי בעור הפנים לאחר המריחה, מרגיש לי מואר, כי שימו לב שהקרם בסווצ "זוהר", אבל אם את מורחת מייקאפ אז האפקט שלו לא גלוי לעין במיוחד. בואי נאמר אם מרחתי בצד אחד של הפנים קרם הארה+מייקאפ וצד שני מייקאפ בלבד, אני אישית לא רואה הבדל, מצד שני אם אני לא מורחת בבוקר מרגיש לי חסר. בין אם הוא מאיר או זה פסיכולוגי  - הקרם עושה את שלו בגדול - כי עובדה אחרי שהתרגלתי קשה לי בלי.
3. עוד לא קיבלתי הערות בבוקר "וואו איזו זוהרת" לאחר מריחת קרם בלבד ללא איפור. מצד שני מי שרואה אותי בוקר זה בעל (לא ממש נחשב סורי) ולפעמים אמא (שכן מאוד נחשב אבל זה כבר אחרי שאני ערה כמה שעות טובות), אז לא נחשפתי מספיק לעולם בשביל לקבל מחמאות :)
4. נשאלת השאלה המתבקשת - האם יש טעם להשקיע במוצר?
בואי נאמר כך, את לא חייבת, אבל אם התרגלת קשה לחזור אחורה ולוותר.
5. הערה קטנה על 2 הגוונים האחרים: כפי שאתן רואות בסווצ מטה (ימין 03, שמאל 02, תחתון 01) ההבדלים מאוד גדולים. הצבעים האחרים מרגישים לי כמו bb כי הם נותנים כיסוי צבע לעור. אני מניחה שאפשר להשתמש איתם למטרה זו, רק לשים לב שהם לא כוללים מקדמי הגנה כמו ה-bb שאנו מכירות.
מימין 03 משמאל 02 למטה 01
מחיר: 220 שקלים כמות 30 מ"ל (אותה כמות כמו ב-bb) לאחר הנחות, בדר"כ הנחות של 15%. ֿ
בחו"ל המחיר זול משמעותית: באנגליה תשלמו 26 פאונד = 156 שקלים, ובארה"ב 37$ = 148 שקלים).

לנקום גלוס Lancome Lip Lover

הגלוס של לנקום זכה בדירוג גבוה בשביעות רצון, ואחד מבין המוצרי היופי הנבחרים לשנת 2014 של מגזין אלור הנחשב.
לא אחת אנו קונות מוצר בגלל האריזות היפות שלו (המובהק ביותר לטעמי פודרה מטאוריטים של גרלן). גלוס זה עומד בגבורה בקטגורית חדשנות, עד כדי כך שאת אומרת לעצמך "איך לא חשבו על זה קודם?!" 
הגלוס נתון באריזת מתכת קטנה עם חלון שקוף המסגיר את צבעו. לחיצה קטנה על כפתור בבסיס משחררת אפליקטור רך ונעים לשימוש בעל צורת חץ. 
לנקום רצו ליצור מוצר המשלב בתוכו גלוס, אודם ולחות. המוצר מציע ברק גלוס שאינו דביק, צבע של אודם ולחות של לחות שפתים. אחרי שהגיעו לפורמולה המבוקשת פיתחו אפליקטור נוח למריחה.
צורת חץ דקה נותנת מריחה דייקנית על השפתיים, מרקם החומר מאפשר לאסוף בדיוק את הכמות הדרושה, הפורמולה משאירה אותן לחות מלאות ברק. לדברי היצרן הלחות נשארת על השפתים במשך 6 שעות גם לאחר שהצבע יורד. הכיסוי כיאה לגלוס קל עד בינוני. הגלוס מגיע ב-18 גוונים.
מה שהיצרן מבטיח זה מה שהוא מקיים כולל עמידות, שהיא הדבר היחיד שמבאס. ביס אחד מאוכל, שלוק אחק מקפה ואין זכר. מצד שני זה גם פלוס, כי כך את יכולה בכל רגע נתון לשלוף את האריזה המהממת מהתיק ולהדהים את כל הסובבים.
מחיר: 150 שקלים לאחר הנחות.

סיסלי עפרון איליינר Sisley Phyto Khol Perfect Eyeliner


נתחיל מהסוף: "א-ה-ב-ה".
ובפרוטרוט: עפרון איליינר מועשר בשמן ורדים, דונג ועוד, מחליק בשלמות על קו הריסים, יוצר פס מדוייק, מעולה למשתמשות חדשות ובכלל כי בגלל המרקם החלק שלו הוא מאוד קל לשימוש. מתאים לתיחום בתוך העין, מתאים לעינים רגישות ולמרכיבי עדשות מגע. בעל שתי קצוות: האחד עפרון השני ספוג לטשטוש ליצירת מראה מעושן. עשרה צבעים מרהיבים, שלמען האמת עוד לא יצא לי לראות בסניפים את כולם. יש לי ארבעה צבעים ומתוכם Khaki (חאקי) הוא היחיד שמשום מה ממאן להמרח על העפעף, יבש בטרוף. אולי פשוט העפרון שברשותי משום מה "דפוק" כי השאר חמאה. הצבעים שאני אוהבת: Navy כחול,  חום Ebony, אפור Steel. המחיר כיאה לסיסלי יקר אך יאמר ששווה כל שקל, צבעים יפים ועמידים, יורדים בקלות במקלחת עם סבון רגיל, אין צורך במסיר איפור, וגם לא נמרחים לאחר ההורדה.
מחיר: 279 שקלים לפני הנחות , בדר"כ הנחות של 15-25%.
סווצים מימין לשמאל: Khaki, Ebony, Steel, Navy.

סיסלי גלוס Sisley Phyto Lip Twist

כמו הצ'אבי של קליניק, גם סיסלי מתהדרת בליפ באלם לשפתים. צבעוני כמו אודם, מבריק כמו גלוס. את הצבע מוציאים בתנועת סיבוב, השפתים נשארות רכות ונעימות, הצבע עשיר ומבריק, השימוש מאוד נוח, האריזה מהממת זברה פסים, מה נשאר? המחיר המעיק אבל יאמר שאם כבר חשקה נפשך לבזבז תקבלי תמורה מלאה. אהבתי במיוחד את גוון מספר 5 - Berry.
מחיר: 280 שקלים לפני הנחות, בדר"כ הנחות של 15-25%. אגב, בחו"ל המחיר נע בסביבות 50$ כך שהמחירים בארץ די קרובים.

קליניק אודם Clinique Butter Shine Lipstick

דומה ושונה האודם/גלוס של קליניק. נוסחת ג'ל משווה ברק של גלוס ונוחות של שפתון, השפתים נשארות בצבע עשיר, לח, מבריק וחלק, מגיע ב-13 גוונים יפהפים, גם פה הבאסה היחידה שהאודם/גלוס לא עמיד, אך הוא לא נועד להיות עמיד מלכתחילה. 
מחיר: 110 שקלים לאחר הנחות.

קליניק צללית סטיק Chubby Stick Shadow Tint

צ'אבי סטיק, פרצו אלינו בסערה לפני כמה שנים וכבשו כל נתח בשוק וברשת, ראו מה טוב, והחליטו "להתפשט" לעבר תחומים נוספים. אז קחו מוצר מנצח שלבו אותו בקטגוריה פעילה בשימוש יומיומי וקבלו הצלחה.
על אותו עיקרון שעובד הגלוס, כך עובדת הצללית. כמה סיבובים בשביל להוציא צבע, מריחה קלה ופשוטה, חומר מאוד נעים לשימוש ומרקם קרמי חלק. אפשר להשתמש עם העפרון על כל העפעף, אפשר למרוח חלק מהעפעף וחלק לטשטש עם היד או עם ספוגית, מה שנוח. מבחינת שימוש - סופר נוח, צבע - צבעים מהממים, ממליצה על צבע בסיס פנינה מספר 01.
מחיר: 89 שקלים.

בושם ז'רדין דה הרמס Hermes Le Jardin de Monsieur Li EDT

מה אני אעשה, חייבת להכניס בושם. לא נעים לי כבר לעדכן שוב ושוב את פוסט הבשמים האחרון שלי (אמרתי לכן בהתחלה שיש לי רשימת עתק).
החדש של הרמס שייך לקולקציית בשמי גן וזה החמישי בסדרה (הראשון הושק בשנת 2003 אחריו ב-2005, 2008, 2011  ועכשיו- 2015).
ריח לימוני מובהק, האף של הבושם כמו כל קודמיו הוא ז'אן קלוד אלנה הבשם של הרמס. הניחוח משלב תפוז סיני (התפוזים הקטנים), יסמין ומנטה.
מחיר: 530 שקלים כמות 100 מ"ל, 370 שקלים כמות 50 מ"ל.