אודמים חדשים

מוצרים חדשים בגזרת האודמים:

קלרינס שפתון ז'ולי רוז בריליאנט Clarins Joli Rouge Brilliant Lipstick



כאילו...
את אומרת לעצמך "כמה כבר אפשר להתלהב מאודם? בסוף הכל אותו הדבר" ו-וואלה.. הפתעה :)
כל הקומפוזיציה של השפתונים: מועשר בתמצית שמן מנגו לריכוך השפתיים, הצבעים, הגימור, המרקם, הזוהר, הלחות, עושים אותו פשוט מהמם, מושלם, נחשק ומה שכחתי עוד? משאיר את השפתיים באמת לחות גם כשהצבע דוהה (6 שעות לפי הבטחת היצרן). 
7 צבעים במגוון, אהבתי במיוחד את 13 Cherry ו-27 Hot Fuchsia, מלאי נצנצים, מזה יפים...הגימור שקוף ודק, ככה שבעצם מתקבל צבע עשיר, מנצנץ, מאיר, מבריק ועם זאת לא חזק מדי. אחד כזה שממש כיף להשתמש איתו בקיץ. נפלא, אהבתי מאוד. 
מחיר: 146 שקלים לפני הנחות. 


אסתי לאודר אודם מאט Estee Lauder Pure Color Envy Matte


האודם של אסתי בגימור מאט מגיע במרקם קרמי וכובש מהרגע הראשון.
גימור מאט חוזר לאופנה ועם זאת הגעתי ספקנית. אני לא בן אדם של מאטים, מרגיש לי חסר חיות. ברק ונצנוצים זו אני. מה גם גימור מאט בדר"כ יבש, מייבש את השפתיים ולא תמיד דוהה בצורה יפה.
האודם של אסתי? הפתעה.
נתחיל בזה שהמרקם קרמי! מריחה קלה ונעימה, ריח טוב, כאילו שאת מורחת אודם קרמי רגיל, אבל הקטע שהוא מאט. צבעים עשירים מאוד ויפים, קיימים ב-12 גוונים.
עמידות נהדרת! מחזיק לי מעמד יפה כ-6 שעות בלי רענון כולל אוכל ולא מייבש את השפתיים. דוהה בצורה אחידה ויפה, השפתים נשארות עם מגע של צבע' יורד לגמרי במקלחת עם סבון ומים.
כל הגוונים יפים, ואפילו שני סגולים לנועזות. הצבעים שאימצתי אחרי התלבטות קשה הם (משמאל לימין):
220 Unattainable כתום אדום
320 Volatile ורוד-אדום
330 Decisive Poppy יין
מחיר: 139 שקלים.


פופה שפתון מאט I'm Matt Lip Fluid



שפתון נוזלי במרקם מאט מגיע ב-12 גוונים יפהפים ודומיננטיים. אולי בגלל המרקם או שזהו פשוט סוג הצבע - הצבעים מאוד זועקים עבורי. התחברתי דווקא לכיוון הניודי: מספרים 011, 012, 013. משיכה ומריחה מאוד נוחה ונעימה, אפליקטור טוב. השפתון עמיד עד האוכל, יחזיק מעמד לקפה, ארוחה הגונה לא שורד.
מחיר: 55 שקלים אחרי הנחות.
מימין לשמאל גוונים 013, 012, 011.




לוריאל שפתון קולור ריש ל'אקסטרה אורדינר L'oreal Color Riche L'exstraordinaire


סדרה של שפתונים נוזליים לחותיים, מגיעה ב-16 גוונים.
צבעים עשירים, תודות לשמנים המעשירים אותם הם מאוד לחותיים, ונמרחים על השפתיים כמו חמאה. השפתיים נשארות מלאות צבע, לחות ואין להן את הדביקות של גלוס. אריזה יוקרתית זהובה, בעלת פתח דרכו אפשר לראות את הצבע - יתרון חשוב. עמידות בינונית, אחרי אוכל צריך לחדש.
לא אהבתי שהמריחה לא אחידה כמו שפתון אלא יותר כמו גלוס ואז צריך להתחיל לישר את הצבע מפה לשם כדי להגיע לתוצאה אחידה ללא גושים.
מחיר: 45 שקלים מחיר השקה.


לוריאל שפתון קולור ריש L'oreal Color Riche Collection Exclusive Pink

סדרה של חמישה שפתונים ורודים בגימור מאט. השפתונים עוצבו בהשראת שגרירות היופי של לוריאל: אווה לנגוריה, בלייק לייבלי, ג'ניפר לופז, ליה קבאדה ונטאשה פולי. 
השפתונים עשירים בלחות, פיגמנטיים, נמרחים בקלות, נעימים לשימוש ולמגע השפתיים ועמידים. עמידות שורדת גם אוכל, תלוי איזה וכמה, אבל שורד. במקרה הגרוע השפתים עדיין נשארות "מוכתמות" וזה מעיד על דרגת עמידות הטובה. חידוש קל והיידה לדרך.
האריזה שחורה ובזהב רשום את שם השגרירה, אהבתי במיוחד: Liya's Delicate Rose.
ראיתי בפייסבוק שלוריאל ישראל החליטו בנוסף לשגרירות הבינלאומיות למנות שגרירות משלנו. שלחו אותן לפריז לבלות להנות ובין היתר להעלות תמונות לאינסטגרם עם שפתון. הדברים האלו לא מעניינים אותי, אבל כנראה זה ענייו הפעם כי זה צרם לי, ומסתבר שאני לא היחידה. כאילו מה? בלייק לייבלי לא מספיק סבבה? ג'יילו קטנה עלינו? מה הקטע?? זה מה שיעורר לי את הדחף לקנות? אני מבינה שיש קמפיין ומצלמים דוגמנית איפה שלא יהיה, אבל זה אחרת שיש כבר קמפיין. מה אני אגיד לכן, לי רק הוריד.
מחיר: 45 שקלים מחיר השקה.


לוריאל שפתון עמיד אינפליבל L'oreal Infallible Pro Last Lip Color



אוקי הוא לא הכי חדש אבל הייתי חייבת לספר עליו כי זה האודם הכי עמיד שפגשתי עד כה.מאתר היצרן:
שפתון עמיד 24 שעות. לשפתון שני צדדים אחד הצבע בגימור נוזלי עם מברשת, השני שפתון לחות. אופן שימוש למרוח את הצבע לחכות כחצי דקה להתייבשות ואז לגימור מבריק את הלחות. ולאחר התייבשות את הלחות. כך התחושה על השפתיים רכה ונעימה.
ביצוע: מריחת האודם אחידה יותר מאשר שפתון קולור ריש ל'אקסטרה אורדינר שסקרתי מעלה. מתייבש מהר. גימור מאט, השפתיים נשארות נעימות איןה רגשה של יובש. לאחר מכן שכבה שניה של לחות נותנת לצבע ברק, על השפתון לחות לא נשארות שאריות צבע.
תוצאות: מיד אחרי מריחה שתי קפה וראי איך הכוס נשארת נקייה ללא שרידים. כן, כן, גבירותי הוא שורד אוכל למופת, ארוחות שלמות. ולא, אין צורך לחדש. במקלחת נשטוף עם סבון ומים אבל יש שאריות, אומנם מעטות אבל יש וזוהי הוכחה לעמידותו ששורדת יום שלם, קפה כמה פעמים, ארוחת צהרים, ערב, ונשנושים בין לבין. קיים ב-15 גוונים (24 בחו"ל) כל אחת יכולה למצוא את הגון שלה. מוצר מאסט ליציאות ובילויים.
אהבתי את: Captivated By Cerise 209
מחיר: 60 שקלים.


לוריאל עפרון שפתיים L'oreal Le Lip Liner Magique


תוחם שפתיים אוניברסלי לסדרה קולור ריש מבית לוריאל. מתאים לכל סוגי השפתון תודות לצבע השקוף. בעל מרקם סיליקוני, נמרח על השפתים בקלות, ממש מחליק, משאיר תחושה נעימה ורכה. אופן השימוש: לתחום את השפתיים, למלא באודם ואם יש קצת "נזילות" מחוץ לשפה אפשר למחוק עם התוחם. כמו כן אפשר להשתמש איתו בצורה אחרת - כפריימר על כל שטח השפה, מתחת לשפתון.
אהבתי את הרעיון והחדשנות שבמרקם, כאחת שלא משתמשת בעפרון, היתרון של השקיפות היה לי גם חיסרון כי אני לא רואה מה אני תוחמת, אבל זה לא כ"כ משנה כי הוא במילא שקוף. בגלל המרקם הסיליקוני מאוד קל ונעים לגלוש איתו על כל שטח השפתים, כך שאת מרוויחה בו זמנית גם תוחם וגם פריימר.
מחיר: 72 שקלים לפני הנחות.


קרליין שפתון קולור מאט Careline Color Matt


שפתונים קרמיים של קרליין בגימור מאט מגיעים ב-10 צבעים, לאחרונה נוספו לסדרה שני צבעים חדשים 28 שזיף ו-29 ניוד.
השפתונים דומים בגימור לשפתוני מאט של פופה, המרקם מעט יותר דליל. הניוד החדש מספר 29 כהה יותר מניוד מספר 20, שזה מעולה למי שרצתה ניוד וגילתה ש-20 בהיר לה מדי.
לא אהבתי את המריחה בגלל דלילות החומר צריך לעבור על השפתים שוב ושוב כדי לאחד את הצבע. כך שמי שרוצה לרענן את המראה "על עיוור" ללא מראה - לא במקרה זה.
העמידות של הניוד נמוכה. מתקבע על השפתיים אבל אחרי אוכל יורד ללא זכר.
המחיר לדעתי יקר, אני בעד מוצרים ישראליים, אבל במקרה זה כשיש חלופות טובות יותר וזולות יותר מתבקשת הרגשה של פספוס.
מחיר: 65 שקלים אחרי הנחות.


** אודמים/גלוסים חדשים נוספים בפוסטים: פופה דוטה שוק, סיסלי ולנקום וכמובן לנקום ג'וסי שייקר