גבות או לא להיות

אני חושבת שכמעט לכל אחת יש איזה עניין גבות:
כן סידרתי, לא סידרתי, מאריכה כדי לסדר, עבות מדי, דקות מדי, דלילות מדי, איפור קבוע, נראות נפלא..
לי אישית, סבבה עם הגבות, אנחנו שולם. יש לי גבנית נהדרת, שעושה מה שאני אוהבת ומה שמתאים למבנה הפנים. בין טיפול לטיפול אני מסרקת אותם עם ג'ל גבות שקוף.  

הרעיון בג'ל גבות הוא מתן צורה על ידי סירוק והוספת צבע על ידי הצבע שבמסקרה.
בעבר הלא כך כך רחוק, להשיג ג'ל גבות היה אפשר בעיקר דרך האינטרנט במשלוח מחו"ל. היום זה נגיש, ובכלל לאחרונה נהיתה מתקפת ג'ל כמו עם מתקפת הארות הצללות, פתאום כל החברות זיהו את הצורך ומתהדרות בג'ל גבות.
הפוסט הבא מוקדש לגבות שלנו:


קליניק מוס גבות  Clinique Just Browswing Brush On Styling Mousse



להתלהבות שלי מהמסקרה של קליניק נוספה התלהבות נוספת והיא מוס גבות. שלא תהיה לכן טעות זהו ג'ל גבות לכל דבר, רק החליטו לקרוא למוצר בשם שונה.
לג'ל הגעתי שאננה. בסדר, ג'ל גבות, אני משתמשת בג'ל גבות שקוף, מה כבר יכול להפתיע??
צ'מעו...
זה כאילו, אחרי שהשתמשת במוצר זה, את מתאהבת, אין דרך חזור. את מתרגלת לראות את הגבות מלאות ומסודרות כאילו עכשיו יצאת מטיפול.
בפרוטרוט: ג'ל גבות מגיע בארבעה צבעים: בלונד, חום בהיר, חום כהה וחום שחור. המברשת קטנה ומותאמת לעובי הגבה. הצבע ממלא את כל החללים בגבה, צריך לטבול אותה אותה כמה פעמים בשביל לאסוף את כמות הצבע הרצויה. העניין מצריך תרגול. כן כן, בדיוק כמו עם אייליינר, לתוצאה מושלמת צריך תירגול. ברגע שתלמדי לשלוט בכמות החומר ולדעת כמה מתאים לך, תמלאי גבות למופת. בכל מקרה, חשוב מאוד לציין: גם ביד לא מיומנת, תודות לצבע שמתאים לגבה, תשיגי תוצאה טובה. הגבות נראות בין רגע מעוצבות למשעי כאילו הרגע יצאת מהגבנית שלך.
לדברי היצרן הג'לים עמידים נגד מים, זיעה ולחות. הצבע נשטף לי מעולה במים וסבון.
מחיר: 145 שקלים לפני הנחות.


אסתי לאודר ג'ל גבות Estee Lauder Brow Now Volumazing Brow Tint



הג'ל של אסתי מגיע בשישה גוונים: שחור, חום כהה, חום, חום בהיר, בלונד ושקוף.
בואו נעשה זאת קצר: כל מה שרשמתי על קליניק תופס גם לאסתי. מוצר נהדר וגם תמצאו שני צבעים נוספים: שחור ושקוף, המחיר בערך כמו קליניק. 
מחיר: 118 שקלים אחרי הנחות.


בובי בראון ג'ל גבות Bobbi Brown Brow Shaper

הג'ל של בובי מגיע ב-7 גוונים כולל שקוף. מועשר בפרוטאין חיטה ופרו ויטמין B5 - שניהם משמשים בתעשיית הקוסמטיקה לטיפול בשיער. נמרח בקלות, צובע גם שיער אפור.
מחיר: 120 שקלים.


לוריאל מסקרת גבות L'oreal Brow Artist Plumper



ג'ל מושלם של לוריאל שמתמודד בהצלחה מול הג'לים של קליניק ואסתי. אותה מברשת, שלושה גוונים: חום כהה, חום בהיר ושקוף. מוצר מעולה וזול.
מחיר: 80 שקלים לפני הנחות (וגרושים בארה"ב).


מייבלין מסקרת גבות Maybelline Brow Drama



הג'ל מגיע בשלושה צבעים חום כהה, חום בינוני ובלונד כהה. הצבעים טובים, אומנם שלושה בלבד, אבל לגמרי מספיק. הכיסוי טוב, צובע, עמיד, נשטף טוב במים. הבעיה שלי היא מבנה המברשת. במברשות הקודמות שסקרתי המבנה זהה, חרוט קטן, איתו מסרקים את הגבה ותודות למבנה שלו אפשר להגיע לקצה הגבה בקלות.
עם המברשת העגולה של מייבלין אני מתקשה להגיע לאותן תוצאות, לא מסתדר לי לצבוע את קצה הגבה ולהבריש אותה, המבנה מבלבל אותי. נראה לי שקל יותר להבריש בצורת גלגול כמו המסקרה אבל קשה לי להתרגל לפעולה.
המסקרה צויינה לשבח במגזין אלור כמה פעמים.
מחיר: 30 שקלים.


רבלון ג'ל גבות גבות דו צדדי Revlon Brow Fantasy




ג'ל דו צדדי של רבלון, צד אחד עפרון וצד שני ג'ל. בהתחלה ממלאים את החללים בגבה עם עיפרון ואח"כ מסרקים את הגבה עם ג'ל באותה צבע, שמקבע את הצבע, מסרק ומעצב את הגבה. המסקרה ארוכה יחסית למסקרות העליונות והאורך די מבוזבז כי משתמשים במילא בחלק העליון בלבד. יכלו לעשות אותה קצרה יותר. גם מסקרה זו הומלצה במגזין אלור. אם בא לך השקעה יותר מעמיקה מאשר ג'ל גבות בלבד, לכי על זה, חוצמזה אין כמו מוצרי מולטי, שניים באותו אחד, חוסך מקום.
מחיר: 40 שקלים אחרי הנחות.


פופה ערכה לגבות Pupa Eyebrow Design Set



להבדיל ממוצרי הגבות הקודמים שמגיעים בצורת ג'ל, הערכה של פופה מגיעה בצורה אבקתית ארוזה בקופסת צלליות. הקופסה מכילה שני אלמנטים לצביעת הגבה, מברשת דו צדדית: מסקרה ומברשת איפור, ופינצטה מוקטנת להסרת שיער עודף. 
האלמנטים הם:
1. שעווה גמישה עם פיגמנט צבע לסירוק ועיצוב הגבה עם מברשת מסקרה.
2. צללית בצבע הגבה במרקם קל שנדבקת לשעווה ומגדירה צבע לגבה. 
מגיע בשלושה צבעים: בלונד, חום וחום כהה. 
נתחיל בכך שהערכה עושה את שלה, צבע ועיצוב לגבה מקבלים. אבל - כל התהליך של האריזה והשימוש, לא אהבתי, מסורבל לי. כשיש מוצרים מעולים, נגישים, נוחים לשימוש כמו מסקרות צבע, לא ברור למה התחכמות לעשות מוצר יותר מסורבל מבחינת הנדסת אנוש, הן באריזה הן בשימוש וגם לגבות על כך יותר כסף.
מחיר: 80 שקלים אחרי הנחות.


                           רימל ג'ל גבות Rimmel Brow This Way 


בהתחלה חשבתי שמצאתי מוצר מנצח, טוב וזול. אממה... יש לו קאץ' מהותי: יוצא איתו המון צבע. אין מצב להשתמש ישירות על הגבה, חייבים לפני כן לעבור עם טישו לנגב את הצבע שמצטבר על קצה המברשת. חבל, כי הצבע עצמו בעל איכות טובה, מתאים לגבות כהות, מברשת  בנויה היטב, ממש מיותר הקטע הזה של הצטברות צבע.
מחיר: 20 שקלים כמות 5 מ"ל.