פופה דוט שוק


פופה קולקציה דוט שוק Pupa Dot Shock Limited Edition



קולקציית הנקודות של פופה למראה אביב-קיץ 2016, בהשראת נקודות פולקה. הקולקציה כוללת: פלטה 5 צלליות לעינים בגימור סאטן ומראה זוהר, סומק כדורי פנינים, גלוסים, שפתונים, לקים בשילוב עם איליינר ואמפ.

פופה פלטת צלליות דוט שוק Pupa Dot Shock Eyeshado Pallete



פלטה של 5 צלליות בעלות ריכוז גבוה של פיגמנט למראה זוהר. מרקם חמאתי קרמי, עשירה בלחות.
עיצוב יפהפה ומיוחד. כיאה ובמחווה לנקודות בנויה מעיגול, חלקי עיגול והשטח בינהן מחולק לשתי צלליות. שינוי מרענן מאשר 5 עיגולי צללית כמו שאנו מכירות במרבית המקרים. יש 2 פלטות לבחירה: 001 ו-002 די דומות בצבעים, 002 כהה יותר. 
הצבעים בשתי הפלטות יפים וטובים כי הם צבעי בסיס שמתאימים לכל מקום ולכל שעת יום. עם הבהירות אפשר להשתמש גם כשימר (לגמרי מולטי). הפלטה מגיעה עם מברשת דו צדדית. הצלליות נמרחות בקלות ובנעימות, עמידות. עם הצללית הלבנה ממליצה להשתמש גם כנקודה בזוית העין, תוצאה יפה מאוד ומוארת. אפשר גם להניח אותן מעל סומק/ברונזר למראה מבריק יותר. הפלטה מגיעה עם מראה ומברשת דו צדדית. פלטה נהדרת שנכנסת בקלות לכל תיק ונוחה לנשיאה, מומלץ!
מחיר: 90 שקלים אחרי הנחות.



פופה סומק דוט שוק Pupa Dot Shock Blush





אמרנו נקודות? התכוונו לסומק כדורים מהמם ביופיו, הן הכדורים, הן הצבע שנותנות - ורוד משיי ומראה זוהר. המריחה מתבצעת עם מברשת סומק גדולה, מעבירים על פני כל הכדורים ומפדרים את הלחיים. העתק מוצלח לפודרת המטאוריטים של גרלן, שונה בצבעים ובאריזה וזולה יותר. 
מחיר: 114 שקלים אחרי הנחות. 


פופה גלוס דוט שוק Pupa Dot Shock Balmy Gloss

גלוס עשיר בלחות. נוסחה בלעדית שמשלבת שמן מזין ואפקט ברק. מרקם קל רך וחמאתי. מועשר בפיגמנטים שמגיבים עם חומציות העור ומדגישות את הצבע הטבעי שלהן. זמין בשני צבעים ורוד וקורל. הצבעים יפים, המרקם - כיאה לכל גלוס. לחובבות שפתונים יש צבעים תואמים מיד בהמשך.
מחיר: 55 שקלים אחרי הנחות. 


פופה שפתון דוט שוק Miss Pupa


שפתון מבריק במרקם ג'ל, מעניק גימור רטוב שקוף למחצה, מועשר בתמצית כותנה, בעלת איכויות מלחלחות ומזינות. מגיע ב-4 צבעים, אהבתי במיוחד צבע 004 Fancy Coral. כשמו כן הוא, קורלי מבריק עם נוכחות, לא חזק מדי, נותן צבע יפה, מאיר את הפנים, פחות שומני מגלוס ומתאים מאוד לקיץ. 
מחיר: 50 שקלים אחרי הנחות. 


** על מוצרים נוספים של פופה - מייקאפ וביבי קרים בפוסט המייקאפים שלי.