מוצרים חדשים של קלרינס


קלרינס סומק Clarins Multi Blush Cream


הסמקים הקרמיים של קלרינס ניתנים למריחה עם מברשת ייעודית או עם אצבעות ולטשטש, כמו שאני הכי אוהבת בעולם.
הסמקים עשירים במימוזה, שעוות חמניות לריכוך העור וכמובן הקומפלקס הייחודי של קלרינס להוספת זוהר. לסמקים מתווסף צבע חדש ורוד עז, מספרו 05 Rose.

הצבע קיצי משגע, מלא חיים, מרענן את המראה, והיתרון הגדול שלו שהוא קרמי. יתרון כי לו היה אבקתי, היה לו יותר סיכוי להשאיר כתם חזק על הפנים אבל הקרמיות שלו מתמזגת נהדר עם העור.
למען האמת, כל הצבעים יפים. לחובבות נארס, שאין להשיגו בארץ, יש אלטרנטיבה טובה, 02 Candy ו-03 Rosewood מזכירים את Nars Orgasm ו-Nars Deep Throat בהתאמה, לא זהים אבל דומים.
טיפ: אפשר להשתמש גם כצללית ונגיעת צבע לשפתיים.
מחיר: 184 שקלים לפני הנחות.


קלרינס ליפ באלם Clarins Instant Light Natural Lip Perfector


הבסיסים לשפתיים של קלרינס ואני זה סיפור נוסטלגי, סיפרתי עליו בהרחבה בפוסט מה בתיק שלי. מאז נוספו צבעים חדשים ונועזים, והחדשים שבהם 08 Plum Shimmer ו-07 Toffee Pink Shimmer. אפשר להשתמש איתם בפני עצמם כגלוסים, או נגיעת צבע מעל לשפתון. האפשרות הראשונה מספיקה, עשירי צבע, נעימים על השפתיים, לייק.
מחיר: 125 שקלים לפני הנחות.


קלרינס שפתון רוז' אקלה Clarins Rouge Eclat Lipstick


בתקופה האחרונה נהיה אופנתי להכניס מרכיבי טיפול למוצרי יופי. ביבי אנטי אייג'ינג כבר יש, והינה, אפשר גם להכניס גם מרכיבי טיפול לליפסטיק. השפתון מכיל רכיבי טיפול לשפתיים למראה צעיר והזנה, אם לא מועיל בטח לא מזיק. 4 צבעים מתווספים לסדרה הקיימת ואיתם יחד מונים 15. הצבעים הם:
23 Hot Rose
24 Pink Cherry
25 Pink Blossom
26 Rose Paraline
הצבעים יפהפים, המשיחה והמגע על השפתיים מאוד נעים, לחותי, טוב עם קלרינס האמת אין הפתעה, הם פשוט טובים.
מחיר:  135 שקלים לפני הנחות.


קלרינס שפתון ז'ולי רוז בריליאנט Clarins Joli Rouge Brilliant Lipstick



כאילו...
את אומרת לעצמך "כמה כבר אפשר להתלהב מאודם? בסוף הכל אותו הדבר" ו-וואלה.. הפתעה :)
כל הקומפוזיציה של השפתון: מועשר בתמצית שמן מנגו לריכוך השפתיים, הצבעים, הגימור, המרקם, הזוהר, הלחות, עושים אותו פשוט מהמם, מושלם, נחשק ומה שכחתי עוד? משאיר את השפתיים באמת לחות גם כשהצבע דוהה (6 שעות לפי הבטחת היצרן). 
7 צבעים במגוון, אהבתי במיוחד את 13 Cherry ו-27 Hot Fuchsia, מלאי נצנצים, מזה יפים...הגימור שקוף ודק, ככה שבעצם מתקבל צבע עשיר, מנצנץ, מאיר, מבריק ועם זאת לא חזק מדי. אחד כזה שממש כיף להשתמש איתו בקיץ. נפלא, אהבתי מאוד. 
מחיר: 146 שקלים לפני הנחות. 


קלרינס צלליות קרמיות Clarins Ombre Iridescente Eye


אני אוהבת צלליות קרם. נעימות למגע, קל למרוח, אפשר למרוח עם אצבעות, לא מתפזרות כמו אבקה, עם צבעים נייטרלים אפשר גם להשתמש כהארות נוספות בפנים כך שמרוויחים מוצר מולטי כמו שאני אוהבת.
הצלליות ארוזות בקופסת זכוכית קטנה, עדינה ובעל מראה יוקרתי ונקי. 4 צבעים על בסיס כסוף מנצנץ: כסף, ורוד כסף, שזיף כסף וירוק כסף שנראה יותר כמו אפור מעט כהה.
להבדיל מצלליות קליניק פופ ש"השתגעו" (מבחינה חיובית) עם הצבעים, בקלרינס הלכו "על בטוח" בבחירת הגוונים, גווני בסיס שמתאימים ליום ולערב במראה מעושן (השזיף).
התוצאה ממש יפה, עמידות, כיאה לקלרינס עשירות בכל מיני רכיבים טובים: אבקת במבוק לעמידות, ויטמין A, ויטמין E. מתאימות לעינים רגישות.
מחיר: 150 שקלים לפני הנחות.


קלרינס מייקאפ טרו רדיאנס Clarins True Radiance  Foundation


מייקאפ חדש של קלרינס למראה זוהר. פורמולה קלילה, עשירה בלחות, נותנת מראה זוהר לעור עייף. מכילה תמצית מורינגה (צמח עשיר בנוגדני חימצון, ויטמינים A, C, B Complex, אבץ ועוד ים דברים טובים), קומפלקס ייחודי של קלרינס שמעצים את הזוהר הטבעי של העור ומקדם הגנה SPF15.
בפועל הוא אכן מאיר עמיד וזוהר - במילים אחרות מבריק. אני מעדיפה מרקם מאט, במיוחד בחודשי הקיץ. אפשר לפתור זאת עם פודרה מעל.
כאחת שמכורה לאברלסטינג, מאוד עניין אותי מה ההבדל בינהם. אז:
טרו רדיאנס - עמידות אין נתונים, מתאים לכל סוגי העור, כיסוי הדרגתי עד מלא, גימור סאטין.
אברלסטינג - עמידות 15 שעות, מתאים לכל סוגי העור, כיסוי מלא, גימור מאט.
מחיר: 276 שקלים לפני הנחות. 

* מייקאפים נוספים חדשים בפוסט המייקאפים שלי.
* אודמים חדשים בפוסט אודמים.