סמאשבוקס

אני אוהבת את חברת האיפור סמאשבוקס. מתחברת למוצרים ולאיכות. משתמשת עם כל המוצרים שיש לי שלהם, יתרה מכך - חורשת עליהם עד הסוף.

סמאשבוקס פריימר שימר Photo Finish Radiance Primer

פריימר בהגדרתו הוא בסיס טרם איפור. הוא מחליק את העור ונותן עמידות למייקאפ בזכות המרקם הסיליקוני שלו. 

הפריימר המאיר של סמאשבוקס אינו סיליקוני אלא קרם לחות המשמש כקרם הארה. בעל מראה ניוד/ורוד מלא היילייטרים קטנים למתן מראה מואר וזוהר בן רגע (כמו סטרוב של מאק). הוא נספג מיד בעור ומשאיר אותו זוהר ורענן תודות לגליטרים.
כשמורחים אותו על היד הוא נראה מפחיד עם כמות הגליטרים. נראה כמו שימר אבל על הפנים מתנהג אחרת, פשוט נספג ונותן מראה קורן, לא נראה כמו שימר בכלל. 
ההמלצה שלי להשתמש איתו בפני עצמו כקרם מאיר ללא מייקאפ מעל (מעולה לבוקר הפוך). הסיבה היא 
שבמילא  מתאפרים מעל המייקאפ, אפשר לקבל מראה זוהר ורענן עם איפור, כך שיתרון הקרם נעלם. אם בכל זאת רוצים לשלב אותו עם מייקאפ אז אפשר בשני דרכים: כבסיס לפני או לערבב את שניהם ולמרוח.
סה"כ זה מוצר חביב מאוד, לא מאסט. נהדר לעור צעיר ובריא, מתאים לנערות שלא רוצות להתאפר אבל בכל זאת רוצות מראה זוהר קליל ללא מייקאפ.
מחיר: 195 שקלים כמות 30 מ"ל.

סמאשבוקס פלטת שימרים Spotlight Palette 

2 פלטות שימר מהממות, שנוצרו בשיתוף פעולה עם היוטיוברית קייסי הולמס. אחת בגווני פנינה והשניה בגווני זהב. הן כל כך יפות ושימושיות, שאם צריך לבחור אחת - זו בעיה רצינית. בהגדרה - הפנינה מתאימה לעור בהיר והזהובה לעור שחום, אבל בתכלס שתיהן מתאימות לרוב גווני העור כי הצבעים שונים.
בכל פלטה 3 גווני הדגשה משלימים, מסודרות בהדרגה מהבהיר לכהה, שני גוונים מבריקים וה"כהה" (כי הוא לא באמת כה אלא כהה יותר מהקודמות) מבריק יתר נקרא לזה, ככה לפיניש זוהר במיוחד. כל צבע נותן מראה אחר ומצד שני הם משלימים זה את זה. אפשר להשתמש בכל צבע בנפרד ואפשר לשלב, הכל הולך.
מה שסבבה בפלטה הזו ועושה אותה טובה, שבחרו בצבעים המתאימים לשימוש כללי לאורך כל היום: בוקר, ערב, בילוי ואיגדו אותם לפלטה אחת. במקום לקנות ולהחזיק כמה צבעים שונים של שימרים בבית (גם תופס מקום) ריכזו הכל לאחת. הפלטה מכילה מראה, נכנסת בקלות לכל תיק, גם לתיק איפור ומעולה לנסיעות.
גווני הפנינה מקסימים להארות, גווני הזהב מעלפים למראה גלאמי ומעט כהה יותר להדגשה, כברונזר זהוב.
האריזה יפה להפליא, זוהר, כיאה לסמאשבוקס מצורפת חוברת הדרכת שימוש להשגת מראה מואר מושלם.
מחיר: 195 שקלים כמות 8.6 גרם.

סמאשבוקס שפתון נוזלי מטאלי Be Legandary Liquid Lip


שפתונים נוזליים של סמאשבוקס בגימור מטלי נוצץ מ ה מ מ י ם!!! כל כך יפים שלראשונה היה לי קשה לבחור צבע מועדף.
14 צבעים מטורפים מכל הסקאלה: אדומים, ורודים, ברונזה מיוחד וכמובן לא נעדרים כחול ואפור לאמיצות.
כל הצבעים עשירים בפיגמנט ולחות, נמרחים בקלות, אלו צבעים של שכבה אחת מרוב שהם עשירים. זה אודם שמיד ישאלו אותך באיזה השתמשת, אודם של לדפוק הופעה.
מחיר: 115 שקלים כמות 8 מ"ל.

סמאשבוקס אודם Smashbox Be Legendary Lipstick

120 גוונים של אודם! הייתם מאמינים? האודמים מגיע בשני מרקמים קרמי ומאט, עמידים 8 שעות לפי היצרן.
למותר לציין שכל הגוונים, קיימים, אפילו אפור מדהים Grunge שאפשר להשתמש איתו בפני עצמו לאמיצות או לשלב עם אודם אחר מתחת או מעל הגוון. 
האודמים נמרחים בקלות, ממש חמאתיים. מתקבעים על השפתיים נהדר, צבעים דומיננטיים ומלאי פיגמנט, מחזיקים מעמד עד האוכל, צריך לרענן אחרי ארוחה כי הם נמחקים לא בשלמותם וחובה לחדש. נשטפים נהדר עם מים וסבון.
מחיר: 99 שקלים כמות 3 גרם. 

סמאשבוקס אודם נוזלי Smashbox Always On Liquid Lipstick



השפתונים הנוזליים של סמאשבוקס מגיעים בגימור מאט, 20 גוונים. לדברי היצרן עמידים עד 8 שעות ועמידים למים. הצבעים משגעים ובעלי נוכחות, האדום Bawse - אדום לוהט, בולט למרחקים ומדהים ביופיו, החום - חום מורגש, גם אפור Chill Zone  לא נפקד בנוכחותו. הצבע שאת רואה במיכל השקוף הוא בדיוק מה שנראה על השפתיים. צבעים מלאי חיים, אין מה להגיד. הרגשת נעימות ללא תחושת יובש תודות לפריימר שמן שנמצא בהרכב, מתקבעים במהרה על השפתיים ונראים נהדר. 
המריחה של אודם נוזלי צריכה להיות סופר מדויקת, פיספוסים לא פה. הם מתקבעים מהר וקשה לתקן לעומת אודם רגיל. באודמים מסוג זה, ההמלצה שלי היא להשתמש עם תוחם ועדיף תוחם בצבע שדומה לגוון האודם. שמתי לב שעם תוחם ניוד אני יותר מפספסת מאשר תוחם צבע.
לגבי עמידות - הבטחת היצרן של 8 שעות לא עובדת עבורי. מכתימים כוסות קפה וארוחה קלה מוחקת את האודם עם שאריות הכתמה לא אחידות. מים וסבון מורידים את האודם למופת.
מחיר: 115 שקלים כמות 4 מ"ל.