רבלון

מוצרים חדשים של רבלון אצלנו על המדף:

רבלון פלטת שימרים Revlon Highlighting Pallete

האסוציאציה עם השימר של רבלון היא השימר בריק המהולל של בובי בראון. אותו מבנה, אותה כמות פסים, אפילו הצבעים דומים, דיופ מעניין. לרבלון מכסה שקוף דרכו אפשר לראות את הצבעים היפים, לבובי מכסה אטום ולשניהם חמישה צבעים.
2 צבעים לפלטה של רבלון: רוז גלואו וברונז גלואו. הראשון משמש כשימר והשני כברונזר.

השימר רוז גלואו בנוי מצבעים ורודים שימריים, מאוד בהירים. פיגמנט צבע חלש, מתפקד טוב כשימר אך אינו יכול לשמש כסומק להבדיל מהשימר בריקים הורודים של בובי, שמאוד פיגמנטיים ואפשר להשתמש איתם לכל מטרה.
הברונזר מאוד דומה לברונזר של בובי, אפילו הצבעים. מצאתי השוואה מקיפה שנעשתה להם בבלוג של קורליסטה. פיגמנטי ומבריק, נראה פצצה על עור שזוף/כהה (אני מכלילה את כל סוגי העור שאינם בהירים, לאו דווקא שזוף שמש), ויותר מתאים לארץ שלנו מבחינת צבעי עור. נראה טוב על הפנים, נותן צבע יפה שלא נופל ברמתו מהמותגים, קנייה שווה וטובה. מעניין שהוא קיים משנת 2014 ואלינו הגיע בתחילת 2018, תעלומה.
מחיר: 70 שקלים כמות 7.5 גרם.

רבלון צלליות קרם Revlon Cream Eye Shadow


צלליות קרם עמידות של רבלון, מגיעות בקופסה פלסטיק קטנה עם מברשת נשלפת מתוך המכסה, חמוד לאללה.
חמאתיות בטירוף, הכי נעימות למגע שיש. 6 צבעים יפים (שוקולד, קרמל, דבש, פיסטוק, פרלין, קרם ברולה). פיגמנט חלש, צריך המון מריחות להגיע לצבע אפקטיבי. הכי פיגמנטי מספר 720 שוקולד. הפיגמנט החלש עושה אותן מתאימות לאיפור בוקר, השתמשתי עם צבעי דבש, פיסטוק ושוקולד - קצת טשטושים וקצרתי מחמאות. כדי להבליט את הצבע ולמען מריחה אחידה (בעיקר בהירות) עדיף להשתמש מעל פריימר עיניים. טובות כבסיס תחת צלליות אחרות.
מחיר: 65 שקלים כמות 5.2 גרם.

רבלון שפתון עמיד Revlon Colorstay Overtime Lipcolor


אתן מכירות את הקטע של שפתון עמיד דו צדדי: צד אחד צבע שפתון נוזלי, צד שני טופ שקוף. מורחים את השפתון מחכים דקה לקיבוע ומורחים טופ. אפשר למרוח שכבה שניה עבור צבע חזק יותר (אם כי שכבה ראשונה מספיקה). הטופ מרכך את השפתים, נותן תחושה נעימה על שפתון יבש, מונע הדבקות ונותן גימור מבריק. לא חובה להשתמש איתו. אני הרבה פעמים מבצעת את השלב הראשון בלבד. 
המברשת של הטופ נראת כמו מברשת לק, וזה הרבה יותר נוח לשימוש מאשר אפליקטור ספוגית, כשחושבים על זה, יש גם הגיון: ספוגית סופגת חומר ואילו מברשת מורחת. 
השפתון עמיד בצורה מטורפת! שורד אוכל בגבורה וכשיורד גם לא במלואו: לעיתים רק הטופ, לעיתים החלק הפנימי. יורד באופן מוחלט עם מסיר איפור בלבד. 
מחיר: 70 שקלים כמות 2 מ"ל כל צד.