הכל התחיל פה חלק א'

חיפשתי תמונה במחשב וניתקלתי בתמונה היפהפיה הזו:

מי היה מאמין ששנתים עברו מאז הקניה הגדולה הראשונה שלי? אני מסתכלת על התמונה ומתחשק לי לאסוף הכל בידים ולחבק, מוכר לכן?

ככה אני עם קניות, כל כך מתרגשת, שאוהבת להשאיר אותן בקופסאות. להסתכל ולא לגעת, להרגיש שהן חדשות, להנות מהריח ומההרגשה לפני שמתחילה להשתמש. כשהעטיפות נופלות, קופסאות נזרקות, זה עוד חפץ שמונח במגרה, וגם לא תמיד בשימוש. כשההתלהבות שוככת אני מרשה לעצמי להפטר מהאריזות.
הקניה המרגשת הזו היתה בצרפת, במסגרת עוד אחת מהנסיעות בעבודה, אפילו רשמתי פוסט קצר ביותר (טוב, הייתי בתחילת דרכי).
אני מסתכלת על התמונה, היא כל כך יפה ואני מתלהבת. לא נתתי להן את הכבוד הראוי, לא סיפרתי עליהן כמו שצריך, אז...חשבתי לעצמי, לספר היום לכן ולי בתוספת יתרון: סיכום שימוש. מה אהבתי, במה השתמשתי, מה מצאתי כמוצר מאסט ומה כקניה מיותרת.

לנוחיותכן:
* כל כותרת מקושרת לאתר היצרן או מוכר לקבלת מידע נוסף.
* המחירים הנקובים הם המחירים ששילמתי. מה שלא זכרתי הוספתי מחיר מתוך אתר היצרן בדולרים.
* החלטתי לחלק את הכתבה לשלושה חלקים כי יש הרבה מוצרים, too much information דופקת את המוח, ומטרתי להנות מהקריאה. 

 Shell we begin?

בשימוש: כן
אני חושבת שזו היתה פחות או יותר תקופת הבאז סביב קלואי. מאז כבר הספקתי לסיים אותו ולקנות את הבקבוק השני, שגם עומד להסתיים. אני בדילמה אם לקנות חדש או להשתמש במבחר שחלקו עדיין סגור (Chanel). הרבה חברות רכשו אותו בעקבותי, בהחלט אחד הבשמים האהובים עלי ועוד לא נמאס לי ממנו.
מחיר: בדיוטי בלונדון £54.90 כמות 75 מ"ל = 315 ש"ח, 46.60£ כמות 50 מ"ל = 270 שקל, בדיוטי בארץ המחיר דומה. ברשתות בארץ לאחר הנחה כ-400 שקלים 50 מ"ל.

בשימוש: מעט
למה מעט: כי "חרשתי" על קלואי ועל בשמים אחרים. אני אוהבת את הריח, הוא מיוחד ומי שמכירה תזהה בכל מקום.
מחיר: בדיוטי כ-500 שקלים 100 מ"ל. 

Nars Orgasm & Deep Throat 
בשימוש: לא
למה לא: כי יש לי דומים אחרים מאוד מוצלחים Milani Luminous ו-Benefit bella bamba (יגיע בחלק השני).
מחיר: 30-35, בארה"ב 30$ כמות 4.8 גרם. לרוב המחירים באירופה זהים במספר ושונים במטבע.

בשימוש: לא
למה לא: לאור התנסות טובה עם ברונזר סטיק החלטתי ששימר סטיק יהיה שימושי באותה מידה. המוצר טוב לנסיעות, נוח לנשיאה בתיק האישי ולשימוש כטאץ' אפ. בפועל לא השתמשתי כי השתמשתי בפודרה מאירה של ספורה.
מחיר: 180 שקל

MUFE Aqua Liner

בשימוש: לא, עד רגע כתיבת שורות אלו.
למה לא: כי אני לא משתמשת באייליינר ביומיום מהסיבה שלא למדתי לשרטט כמו שצריך.
ומה קרה עכשיו: לאור כתיבת הפוסט החלטתי להתאמן ולהשתמש, עד כה בהצלחה מרובה, הליינרים סופגים מחמאות מכל עבר.
על המוצר: נפלאים. המברשת מדוייקת ונוחה לאחיזה, הצבע נמרח בקלות ומתקבע בזמן סביר שנותן לבצע תיקונים במידת הצורך. הצבעים עמידים במהלך היום ומוסרים בקלות עם סבון פנים. הצבעים שקניתי מתאימים לשימוש יומיומי, ועם זאת מיוחדים בפני עצמם. החום הוא חום זהוב, הכחול זוהר, והירוק כצבע העינים. יש מבחר עצום של צבעים, שאפילו לא דמיינתם כמו ורוד, בורדו, טורקיז ועוד. הצבעים שלי: 3 ירוק, 6 כחול, 11 חום.
מחיר: 20 כמות 1.7 מ"ל 

בשימוש: לא
למה לא: כי אני לא משתמשת בעפרונות ביומיום.
על המוצר: כשאני מחליטה להשתמש הוא מעולה. קל לשירטוט, טוב כאייליינר וכתיחום פנימי, עמיד במעקה העין. העיפרון שחור עם גליטרים זהובים. בפועל לא רואים גליטרים על העין, אבל הם מקנים לשחור מראה זוהר.
מחיר: 15 כמות 1.14 גרם

בשימוש: מעט
למה מעט: כי עפרונות לא בשימוש יומיומי אצלי.
על המוצר: העפרון מעולה כאייליינר אבל לא מתאים לתיחום פנימי כי הוא יבש. הצבע יפהפה ולצערי הרב אבד לי כמו מוצרים אחרים שנעלמו באופן תמוה בנסיעה זו.
מחיר: 26$ 
בשימוש: לא
למה לא: כי אני לא משתמשת עם עפרונות ביומיום.
על המוצר: עיפרון רב תכליתי, משמש כאיליינר רחב, תיחום פנימי ומסביב, צללית, ברונזר, הוא פשוט מושלם. כשאני משתמשת איתו אני קוצרת מחמאות מכל עבר על הצבע. מוגדר כ-Waterproof אך מוסר בקלות עם סבון ומים.
מחיר: 17$ או 15 כמות 2.85 גרם

תם חלק א', מקווה שנהנתן לקרוא כפי שנהנתי לרשום, מחכה כבר להעלות את שאר החלקים.

XX
אסתי