סמאשבוקס

לאחרונה אני ב"דודה" על סמאשבוקס.
מכירות את התקופות שיש מוצר שבא לך בטוב? זה מה שקורה לי לאחרונה עם סמאשבוקס, הכל בא לי בטוב.
פוסט שעבר התלהבתי מהביבי ווטר, הפוסט הזה מוקדש כל כולו לסמאש.

 ערכת עפרונות קונטור Step by Step Contour Stick Trio

הלו קים ק' ותודה שהכנסת לחיינו, יותר נכון החיית, את ההצללות והארות. הפרחת את התחום, כיוונת אותו הישר לאור הזרקורים, הפכת אותו נגיש לכל אישה ונתת לחברות האיפור "חומר" חדש להוציא לשוק, ליינים למתאפרת הביתית.
ערכה זו כוללת שלושה עפרונות קרמיים בגוונים שונים מתאימים להצללה, הארה והדגשה. הצבעים הם כהה, בהיר וברונזר. העפרונות קרמיים, נמרחים בקלות, "חלקים כמו חמאה" זו בדיוק התחושה כשאת משרטטת אותם על העור. כל כך נעימים שפשוט קל לטשטש עם האצבעות או ספוגית. נעימים מאוד למגע, מפסלים את הפנים בצורה יפהפיה. מצרך חובה למתאפרת הביתית.
הם עד כדי כך נוחים ונעימים לשימוש, שזנחתי את כל המוצרים האבקתיים שלי ועברתי לאלו. אהבה.
חסרונות: אין מחדד. מחדד קונים בנפרד בפארם, וואו, ביוטיקר וכו'.
מחיר: 249 שקלים.
סרטון הדרכה לשימוש למראה מפוסל ביוטיוב של סמאשבוקס.

 ערכת קונטור Step by Step Contour Kit

קונטור נוסף, מגיע באריזת צלליות אבקתית. האריזה מהווה יתרון לעומת הקונטור הקודם, כי היא מכילה את שלושתם יחד באריזה ומונעת מצב שאחד מהם יאבד. קומפקטית, נכנסת בקלות למגירת האיפור ולתיק (אני לגמרי בעד). הקונטור מגיע עם מברשת כמו בתמונה. המברשת זויתית לשם גימור מדוייק, ונוחה לשימוש באזורים צרים. לקנות מברשת בנפרד עולה עשרות עד מאות שקלים, אם תכניסי זאת לשקלול המחיר יוצאת קניה טובה.
הצבעים הם כהה להצללה, בהיר להדגשה וחום ביניים לברונזר. הברונזר לא מוזהב כמו הברונזר בערכת העפרונות, אלו צבעים שונים.
טיפים: מצרך חובה בתיק לרענון האיפור, תוסיפי סטיק שפתיים (ראי מטה) ואת מושלמת לכל היום במינימום מוצרים.
מחיר: 249 שקלים.
סרטון הדרכה לשימוש למראה מפוסל ביוטיוב של סמאשבוקס.


 סטיק שפתיים ולחיים Smashbox Blendable Lip & Cheek Color



חולה חולה חולה על מוצרי מולטי.
מה זה מולטי? מוצר אחד שמתאים לכמה אפשרויות שימוש. חולה על זה. כבר אמרתי?
המצאה בין הגאוניות שיש: מקוריות, שילוב, חיסכון בכסף (2 במחיר 1) וחיסכון במקום בתיק.
הסטיק בעל קצה מעוגל שמסתובב בבסיסו לפי הצורך, נוח לשימוש, מרקם קרמי נעים, מגיע ב-8 גוונים, בינהם גם סטיק הארה וברונזר. מאוד נוח שהצבע מופיע על גבי אריזת הסטיק ואפשר לזהות את הגוון טרם שימוש.
אני מסמנת פס על הלחיים ומטשטשת עם היד (אפשר עם ספוגית או מברשת), באותו אופן מורחת פס דק על השפתים ומטשטשת באותה צורה.
טיפ למתקדמות: השתמשי בו גם כצללית, באותו האופן: סימון וטישטוש.
הסטיק הזה זוכה ממני לכוכב זהב ומונח באופן קבוע בתיק. מרענן הופעה בכל צורה שתבחרי להשתמש. המחיר סביר לחלוטין, אפילו זול הייתי אומרת ביחס למותג, סופסוף משהו פחות מ-200 שקלים.
מחיר: 139 שקלים.

 פריימר לריסים Smashbox Layer Lash Primer



פריימר לריסים הפך להיות אופנתי לאחרונה (אסתי לאודר, לוריאל). כמעט כל חברה מחזיקה לה אחד משלה. תפקידו בכוח להגביר, לחזק ולהאריך את ביצועי המסקרה. כן, כן, אפילו אם היא במילא סופר ווליום, סופר לונג, וסופר מעבה.
הפריימר אינו מוצר מאסט, מסקרה טובה תעשה לך את העבודה. אם חשקה נפשך בהדגשה נוספת מבלי להעמיס עוד ועוד שכבות של צבע מעושות, הפריימר נועד לך. אפשרות נוספת, במקרה שקנית מסקרה, שאת לא מרוצה מביצועיה ולא בא לך לקנות חדשה, הינה לך המקום לפריימר. ישפר את ביצועי הנוכחית ויש מצב שגם ישאר לך למסקרה הבאה.
מחיר: 99 שקלים.

 מסקרה Smashbox Full Exposure Mascara


מסקרה שחורה מאריכה, מעבה, עמידה למים. עושה את העבודה נפלא, מקיימת כל מה שמבטיחה ובשילוב עם הפרייימר לריסים אפילו עוד יותר מדגישה את הביצועים שבמילא טובים. בשימוש עם הפריימר הביצועים כמעט משתווים למסקרה של לוריאל מהפוסט הקודם, השוני מזערי ביותר. נשטפת מעולה עם מים ללא שימוש במסיר איפור, מבחינתי זה יתרון, אני לא אוהבת מסקרות עמידות.
מחיר: 109 שקלים.

 קונסילר Smashbox High Definition Liquid Concealer


קונסילר בעל מרקם קליל, מיימי משהו, מזכיר את הביבי ווטר. מגיע באריזת טיובה עם חור קטן בקצה ליציאת החומר. לחיצה קלה משחררת כמות מדודה של נוזל, בדיוק כמה שצריך, אין בזבוז. כיסוי טוב, מסתיר כהויות למופת, אפשר למרוח עם מברשת יעודית או לטשטש עם אצבעות. מגיע ב-6 גוונים.
טיפ: אפשר למרוח גם על פגמים אחרים כגון פיגמנטציה לשם הסתרה יותר טובה (מה שאני עושה).
כאחת שרגילה להשתמש בקונסילרים סמיכים, קשה להתרגל למרקם המיימי, אבל אני מניחה שזו רק שאלה של הרגל, כי המוצר טוב.
מחיר: 139 שקלים.

פריימר לעינים Photo Finish Hydrating Under Eyes Primer



פריימר לעור העדין מתחת לעינים, בדיוק איפה שהשחורים שלנו, מקום הנחת הקונסילר. הפריימר מעושר בלחות ומרכיבים שונים לטיפוח אזור עדין זה, מיועד לשימוש יומיומי.
בנוסף ללחות הוא שומר על הקונסילר שישב חלק, לא יכנס לחריצים מתחת לעינים (קמטים במילה יפה) ויראה טוב. מיועד להתמודד עם: עיגולים שחורים, נפיחויות, הענקת מראה זוהר, מחליק, מסתיר כתמי גיל. ניתן לשימוש לבד כמוצר מאיר, אפשר להשתמש מתחת לקונסילר למראה מושלם.
בפועל: אריזת טיובה נוחה לשימוש, שליטה טובה על כמות החומר שיוצאת, הפריימר מאיר בצורה עדינה, ההבדל בהארה בין שימוש איתו לבד לבין שימוש מתחת לקונסילר מזערי. משתלב טוב עם הקונסילר, עומד בהבטחות היצרן, בשימוש בלבד ישנה ההארה עדינה מאוד כמעט בלתי נראת.
מחיר: 139 שקלים.


** על הפלטה לעיצוב הפנים של סמאשבוקס כבר קראת?