לנקום ג'וסי שייקר

הוא כל כך מדליק, הוא כל כך משגע, הוא חדש, מגיע לו פוסט אישי שלו ורק שלו,
קבלו את:

לנקום ג'וסי שייקר Lancome Juicy Shaker



לפעמים יש דברים שאני פשוט נפעמת...
ככה אני, עיצובים מדליקים וחדשנות הורסים אותי, אני מתלהבת ברמות, כאילו.. תחשבו, בעידן של היום, כשכבר נראה שיש הכל, איזה ראש תותח, איזה מוח מבריק וכשרון צריך בשביל לפתח רעיונות חדשים!
אני נפעמת, כן, פשוט נפעמת מהמקוריות!
תחשבו, הן אותו מוצר - ג'וסי שייקר, יכל להיות ארוז בצורה אחרת, נראה אחרת - ואז היה רק עוד אחד מני רבים, עוד שמן, עוד מרכך שפתים.
ישבו יועצים/מפתחים, אנשים שמשלמים להם כסף רק כדי לחשוב, ישבו וחשבו מה לייצר חדש מדהים, אחד כזה שיעופו עליו, אחד כזה שירצו אותו ורק אותו.
יצא להם טוב.

אז מי אתה ג'וסי שייקר?

מאיפה להתחיל?

נתחיל מהרעיון: שמן שפתיים. כן, לגמרי שמן לריכוך השפתיים. מגיע בהמון המון צבעים, 20 אם לדייק לפי האתר העולמי, ו-14 אצלנו בארץ.
איך משתמשים? חיכיתי לספר לכן :) 
מדובר על טכנולוגיה דו פאזית (2 שכבות) כפי שאתן מכירות בחלק ממסירי האיפור.
במצב סגור יש שתי שכבות: התחתונה צבע ומעליה שמן (כימיה פשוטה: משקל סגולי של פיגמנט צבע גבוה ממשקל סגולי של שמן ולכן הוא שוקע), מנערים את הערכה (להלן משקשקים) בדיוק כמו שמשקשקים קוקטייל, הצבע מתערבב עם השמן ומורחים. המריחה מתבצעת בעזרת אפליקטור הכי מגניב אי פעם, ספוגית רכה. פאפית כזו ששוקעת לתוך השפתים ובא לך למרוח עוד ועוד. מיד את מרגישה מעטה נעים על השפתיים, כאילו ששמת גלוס אבל נעדר דביקות. מה שמעניין, שגם כשהצבע נעלם, השפתיים עדיין מרגישות רוויות ואין צורך ללחלח שוב, מחזיק מעמד שעתיים ומעלה בחוץ בלי צורך לחדש אלא אם כן בא לך להשוויץ באריזה (חובה!)

הקוקטייל מכיל ארבעה שמנים מזינים:
1. שמן גרעיני אפרסק - לריכוך שפתיים.
2. שמן שקדים - לריכוך שפתיים, מעולה לעור יבש, עשיר בויטמינים.
3. שמן חמוציות - עשיר בנוגדני חימצון המגינים על העור מפני נזקים סביבתיים. מכיל גם מרכיבי לחות גבוהים וטוב לעור יבש.
4. שמן רוז מוסקט - עשיר בחומצות שומן, טוב לטיפול בעור יבש, מלחלח, מחייה.

הגוונים, גם אלו שנראים דומיננטים בבקבוק, בפועל חלשים על השפתים, כמעט לא מורגשים. אם את מתלבטת יותר מדי איזה צבע לקחת - חיסכי לך את הזמן, בחרי באקראי אחד כזה שאת אוהבת ואם את אוהבת נצנצים יש במגוון שלושה כולל כחול שלמעשה הוא שקוף וגם בטעם מנטה!
כן, כן, קראת נכון. כאילו.. לא סיימו להפתיע...
אמרו לא מספיק כל מה שעשינו עד כה. לא מספיק אריזה מקורית, צבעים יפהפים, שמנים מזינים ובריאים, בואו נוסיף גם טעמים - אבל מעודנים, כי לא כל אחת אוהבת להרגיש טעמים על השפתים.
אתן קולטות כמה מחשבת פיתוח כלולה פה?!
מ-ו-ש-ל-ם!

בטוח יש כאלו שהופתעו להיווכח שהצבעים עזים פחות ממה שנראים.
אז המטרה העיקרית של המוצר היא לתת שומן אינטנסיבי טיפולי לשפתיים ועל הדרך צ'יפרו אותנו בזריקת צבע, שיראה יפה ומעניין. כמו גלוס, רק יותר בריא, לגמרי יתרון כי:

1. בחום של הקיץ למי מתחשק בכלל למרוח אודם? השימוש בו נמוך. לחות שפתים, זה מה שחשוב.
2. ואם בעונות השנה עסקינן - לחות תמיד מועילה.
3. מתחשק לך למרוח משהו, שלא דומיננטי כאודם, לא דביק כגלוס ולובלו דובדבן נמאס - הרי לך פתרון. 
4. רק האריזה שווה שייק רציני ומבטים סקרניים. עם צבע, בלי צבע - העיקר לשקשק ולהראות!

אחרון חביב חביב הוא המחיר - וגם על זה אני מאוד שמחה לדבר:
מחירו המלא 150 שקלים אבל אחרי הנחות הוא עולה 99, נעגל ל-100 שקלים. נכון שזה לא בשמיים? גם בארה"ב הוא עולה 21$ וזה קרוב מאוד למחיר שלנו אחרי הנחה.
היום, כשאודם של חברה עממית עולה בסביבות ה-60 שקלים, אז להוסיף עוד 40 שקלים עבור משהו איכותי ויוקרתי - זה בקטנה. סופסוף מותגים פחות מ-250 שקלים, נהדר.  





אודמים חדשים נוספים בפוסט הקודם שלי.